• Ik had al een week van tevoren afgesproken met een vriendin die ik heel weinig zie, dat we naar de stad gingen deze avond. Zegt ze op msn: agoei.
    en normaal is het zo van; CHRIIISSS ofzo. Dus ik zo; laat me raden, je kan niet naar de stad. Nou kan zij niet mee naar de stad omdat zij precies vanavond moet gaan sporten van hemzelf -.- zij zegt; ik sport bijna nooit meer en vind sporten ook leuk dus ik wil vanavond sporten.. en ik was eergister jarig en toen is zij ook al niet geweest omdat zij het te druk had met werk, dus zou ik vanavond een kado enzo krijgen, en even gezellig doen in een kroeg.. maar nee nu kan dat niet omdat ze precies vanavond wil sporten.. en morgen en overmorgen kan het ook al niet.. ik heb zaterdag een date en we zouden gaan shoppen. :c nu moet ik alleen omdat niemand mee wilt of het te druk heeft, lekker dan.. echt ik ben nu heel boos. En nu hebben we ruzie en zit ze op twitter te plaatsen van: Hou je bek dicht man gedraag je naar je leeftijd blabla.. zeer kinderachtig.. nu voel ik ook een minderwaardigheidscomplex opkomen omdat sporten kennelijk belangrijker is dan mij. jkfdshgiklsgs ben nu zo boos. :I


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik snap het niet helemaal maar het klinkt erg vervelend. Jammer dat er zulke mensen bestaan. Sterkte (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ze is het niet waard :]


    Let it come and let it be

    dit komt mij heel bekend voor
    gebeurt ook altijd bij mij
    echt klote voor je, ze is het niet waard echt niet

    Ghehe, op twitter zetten hou je bek en gedraag je naar je leeftijd.. Is ook niet bepaald volwassen ;P
    Maar, wel kut van haar dat ze juist vandaag gaat sporten o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naar je leeftijd gedragen hoeft echt niet hoor, doe ik ook niet (joehoe)
    En ik zou haar gewoon laten nu, zulke dingen hoor je niet te doen als vriendin.


    -

    Genius schreef:
    Naar je leeftijd gedragen hoeft echt niet hoor, doe ik ook niet (joehoe)
    En ik zou haar gewoon laten nu, zulke dingen hoor je niet te doen als vriendin.

    Dat wisten we toch allang? (cat)


    Let it come and let it be

    Heeeel herkenbaar, weet je dat in t vervolg ook als zij wat van jou wilt. Het moet tenslotte van twee kanten komen.

    Countenance schreef:
    (...)
    Dat wisten we toch allang? (cat)

    Dus? (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dus? (joehoe)

    Dus, ik ben heus wel intilligent genoeg om jouw 'mentale' leeftijd te achterhalen, hoor! (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Dus, ik ben heus wel intilligent genoeg om jouw 'mentale' leeftijd te achterhalen, hoor! (cat)

    Okee.


    -

    Counterpoise schreef:
    Ze is het niet waard :]


    26 - 02 - '16

    EMMAH schreef:
    Heeeel herkenbaar, weet je dat in t vervolg ook als zij wat van jou wilt. Het moet tenslotte van twee kanten komen.