• Ik weet niet of het hier hoort

    Als we terugfietsten van school dan moeten we altijd een tunneltje onderdoor. Maar toen stond er in die berm ineens een buggy met zo'n kindje erin. Nog niet eens een jaar. Helemaal alleen, er was ook niemand bij en zo. Dus wij stopten, we waren met z'n zessen of zo. En die baby was zoooooo lief, en we dachten dat die moeder hem had achtergelaten
    En er kwamen ook zo steeds meer mensen bij en zo. En van die oudere vrouwen, en die wilden net de politie bellen, toen er een vrouw het tunneltje uit kwam lopen met een meisje op een klein fietsje.
    En dat was dus de moeder van dat baby'tje. Dat meisje stond eerst aan de andere kant, die durfde op haar fietsje de tunnel niet onderdoor. Dus wat doet die moeder, brengt eerst haar baby naar de andere kant, en gaat dan het meisje ophalen
    Like wtf, dat meisje kan toch gewoon dat fietsje aan de hand meenemen, dan breng je toch niet eerst je baby naar de andere kant en die dan alleen laten? :')
    Ik bedoel, er zou maar een of andere gek langskomen die dat kindje meeneemt?

    Iemand nog wat vreemds meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 17:27 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    De verantwoordelijkheid van de jonge ouders is tegenwoordig ver te zoeken.


    Has no one told you she's not breathing?

    Beter zo dan dat die moeder het kind echt in de steek gelaten had. Maar echt verantwoordelijk is het niet, nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat is ziek, je laat je kind toch niet zomaar achter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Anitaaa schreef:
    De verantwoordelijkheid van de jonge ouders is tegenwoordig ver te zoeken.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zag dat kind ook ja! Echt heel veel mensen eromheen.
    Meh, slechte moeder.

    Anitaaa schreef:
    De verantwoordelijkheid van de jonge ouders is tegenwoordig ver te zoeken.


    comfort in c h a o s