• Ik heb eindelijk de oorzaak van mijn "story's aanmaken maar niet afmaken" gevonden. Allez, dat denk ik toch.

    Ik maak altijd story's aan, die ik na een paar hoofdstukken weer stop. Voor degene die niet weten hoe of wat. ;s

    Het is dus zo: Ik zie dan andere story's die een mooie lay-out hebben. Dan ga ik zelf een idee verzinnen en dan ook zo'n soort lay-out -niethelemaalhetzelfde- maken. Ik activeer hem, schrijf een paar hoofdstukken en stop. Dit is zo vervelend. Of ik krijg een idee dat ik zo graag wil uitschrijven, maar dan vast loop na een paar hoofdstukken.

    Wie heeft dit ook?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 19:58 ]

    -steekthandop-
    Ik stop ook altijd na een paar hoofdstukken... En dan verwijder ik het. (cat)

    Beetje jammer om aan zoiets de schuld te geven.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Herkenbaar en zo waar.

    Ik zit niet echt vast maar;
    1. Geen zin om te typen
    2. Het klop gewoon niet. In mijn hoofd is het allemaal zo mooi en dan komt het op papier... bah
    3. Het interesseert me niet meer.
    4. Ik vind het niet orgineel meer. (wat wel kan als je er de hele dag over nadenkt)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 20:02 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb dat ook gehad, dan staat het verhaal me niet meer aan en dan stop ik.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat heb ik ook. Daarom schrijf ik ook alleen nog maar SA's.


    Bored.

    Annwfyn schreef:
    Ik zit niet echt vast maar;
    1. Geen zin om te typen
    2. Het klop gewoon niet. In mijn hoofd is het allemaal zo mooi en dan komt het op papier... bah
    3. Het interesseert me niet meer.
    4. Ik vind het niet orgineel meer. (wat wel kan als je er de hele dag over nadenkt)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stray schreef:
    Ik heb dat ook gehad, dan staat het verhaal me niet meer aan en dan stop ik.


    26 - 02 - '16

    Dat probleem had ik ook, maar ik schrijf steeds meer dingen af (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Annwfyn schreef:
    Ik zit niet echt vast maar;
    1. Geen zin om te typen
    2. Het klop gewoon niet. In mijn hoofd is het allemaal zo mooi en dan komt het op papier... bah
    3. Het interesseert me niet meer.
    4. Ik vind het niet orgineel meer. (wat wel kan als je er de hele dag over nadenkt)

    NUMMER DRIE!
    Ik ben dan naar een concert/film geweest en besluit daar dan een fanfic over te schrijven, maar na een paar weken (of dagen) is dat enthousiasme weer over. Maar ik zet ze dan nog niet online.

    Maar nee, dat met die lay-outs heb ik niet. (cat)


    Felix

    Dat probleem had ik vroeger, maar tegenwoordig gaat het steeds beter. (: Al heb ik nog steeds te veel ideeën.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb simpelweg een ongelooflijk gebrek aan tijd en dan kom ik er dus vrijwel nooit aan toe >.<.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik vind het gewoon niet goed & dan verwijder ik het.


    Save me from myself.