• Ik ga op mijn verjaardag naar Londen, met een excursie! OMG! Het is gewoon zo awesome =3

    Maar aan de andere kant moet ik op mijn verjaardag vet vroeg opstaan en heeeel lang in de bus en op de boot..

    Zijn jullie al eens op jullie verjaardag met school ergens naartoe geweest? :3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nee, maar wel op vakantie met vriendinnen, dus heb op mijn verjaardag ook de hele dag in de bus gezeten (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Leuk :D Heel veel plezier (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De dierentuin met school.
    Begonnen ze onder de ingang van de zoo te zingen voor me. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, ik had wel een aantal jaar geleden een begrafenis op mijn verjaardag. Goodbye birthday.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Naar het toetslokaal, altijd jarig in de toetsweek, yay.

    Nee, maar wel andere mensen toen we naar London waren met school en de leraar die mee was :')


    As travars

    Ik ben op mijn verjaardag een hele dag (ik ben niet thuis geweest) in Wallonië gezeten bij mijn 'gastfamilie' ... Geloof me dat was niet leuk. Ik was van maandag tot woensdag in Wallonië en ik verjaarde dinsdag, ik heb mijn ouders dus niet kunnen zien. Serieus, dat was echt mijn slechtste verjaardag ooit. Maar voor de rest verjaar ik bijna altijd in de vakantie dus ^^
    Wel leuk dat jij naar Engeland gaat op je verjaardag (:


    Live life limitless.

    Ik verjaar 2 dagen voor oud en nieuw. (29ste) dus , NO SCHOOL.


    Danmarks Dynamite.

    Nee, ik ben altijd midden in de zomervakantie jarig, en meestal net op het moment dat iedereen die ik ken op vakantie is. D:

    Maar dat is wel heel gaaf. Ik ben wel al eens in Engeland geweest, maar toen zijn we langs London gereden omdat het niet goed uitkwam. Ik wil er sowieso nog eens heen. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nee behalve aks je Belgie mee telt maar ik ga dit jaar mijn verjaardag in Engeland vieren aangezien ik er dit jaar naar school ga(bloos)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 0:42 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Nee, ik had wel eens een begrafenis van een nonkel van me op mijn verjaardag.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OOh jaloers! En nee, nog nooit.

    Hartsike leuk! Bekijk het zo, je kan extra lang van je verjaardag genieten en je hebt een bijzondere verjaardag (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Nah,maar wel juist voor mijn verjaardag :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wauw, wat leuk!
    Dat gebeurt mij nooit op mijn verjaardag, ben in juni jarig. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.