• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mijn tralalalatopics)


    Happy Birthday my Potter!

    {Topics die van mij zijn :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    (abo)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -nevermind

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ze gaat mee naar de winkel" beantwoord ik George zijn vraag en kijk dan weer naar Adelaine met een dankbare glimlach. "Tuurlijk ga ik mee, maar waar naartoe? de leerlingenkamer?". Ik negeer alle verdere vragen en opmerkingen gezien ik daar echt geen zin in heb. "Trouwens bedankt dat je niet boos bent dat we je zolang hebben laten wachten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    "Ik zie je straks dan wel, want je komt er toch nier onderuit en trouwens er is meer wat je nog moet weten, maar dat hoor je straks wel weer" zeg ik. "En veel plezier nog". Erna draai ik me om weer richting Hogwarts te lopen. Eenmaal daar aangekomen loop ik naar de common room van Slytherin waar ik op een van de banken ga zitten en nadenk over de volgende opdrachten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik had mijn reactie even aangepast:

    Ginny

    Ik werp Fred een vernietigende blik toe 'Maar zij is wel erg! Moet je zien wat ze met Adelaine heeft gedaan!' ik gebaar naar haar wang. Ik dacht even na, volgens mij heeft Adelaine niet gezegt dat ik het niet mocht vertellen. En zo wel dat heeft ze pech, ik heb het nu al verteld. 'Ach je moet het zelf maar weten, maar als je oor er plotseling afligt moet je niet mij zijn!' ik zwaai verontwaardigd met mijn rode haar en loop weg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaha, Ginny verteld even dat Madison degene is die Adelaine heeft geslagen en niemand reageert :') )


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Ik richt geen aandacht op Ginny die verontwaardigd wegloopt en wend me weer tot Fred en Adelaine, 'Ik ga douchen een bed zoeken voordat ik zometeen slapend op de gang doorbreng' Deel ik mee waarna ik richting de Common room van Gryffindor loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (Whaha, Ginny verteld even dat Madison degene is die Adelaine heeft geslagen en niemand reageert :') )


    [ Fred had dat ondertussen wel door alle blikken en gesprekken, maar kan moeilijk iets zeggen gezien de belofte met george XD]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    Volgens mij horen de jongens niet eens wat Ginny precies zegt en ik kan wel zuchten van opluchting. 'Waarom zou ik boos worden? Jullie waren mij sowieso niks verschuldigd en er was dus iets belangrijks. Maar de leerlingenkamer is wel handig. Daar kan ik een spiegel pakken, want random smeren lijkt mij niet echt handig.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Waar moest ik nu heen? Ik dacht even na. Dean! Waar zou hij zijn? Dan sluiten twee donkere handen mijn ogen. Ik draai me snel om en knuffel Dean. Dit maakt mijn dag weer goed. Ik trek hem mee naar een leeg klaslokaal en druk dan mijn lippen op de zijne.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Ik kijk haar na terwijl ze richting Hogwarts loopt, een dikke druppel valt op mijn hoofd en dan realiseer ik me pas dat Astoria nog in de grot zit. Als ik de grot in loop zie ik dat ze inslaap is gevallen, ik grinnik en loop voorzichtig naar haar toe maar probeer haar niet wakker te maken, langzaam laat ik me tegen de muur omlaag glijden naast Astoria en kijk toe hoe ze vredig licht te slapen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    CarrotLouis schreef:
    (...)

    [ Fred had dat ondertussen wel door alle blikken en gesprekken, maar kan moeilijk iets zeggen gezen de belofte met george XD]


    {Welke belofte?}


    Don't be like the rest of them, darling