• Bij mijn vriendin en haar vriendje kan ik me nog herrineren dat ze elkaar een pakje afgave xD maar nu ben ik bijna met mijn vriendje een maand samen en ik heb zo de indruk dat het daar geen gewoonte is om een pakje af te geven xD
    dus wat moet ik doen? Het voorstellen? Gewoon iets afgeven? Wat moet ik afgeven?
    xx

    In onze streek is het de gewoonte van bij een maand, zes maand en een jaar iets te doen

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:01 ]

    Wij doen dan meestal iets leuks, haha. Of gewoon niks. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik kreeg na zo'n 2 weken al een kettinkje...bij de mijlpaal 1 maand kocht ik een breekhartje en liet onze namen erin graveren...de volgende mijlpaal ligt bij de 6 maand (9 januari)...geen flauw idee wat dan gaat gebeuren...maar goed...dat zijn nog 2 maanden...eerst komt nog sintmaartenlopen, sinterklaas, kerst en zijn verjaardag:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    gister was ik 6 maanden samen met mijn vriend, en hij heeft mij 40 rozen gegeven. En dat vond ik zo vreselijk lief van hem..
    Bedenk iets wat hij niet verwacht, iets wat hij kan waarderen en waar jij ook achter staat;) Of ga iets leuks doen..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou zeggen, zoiets moet spontaan zijn, en niet omdat het 'moet'.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zelf zou ik dat niet doen, maar oké. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben origineel; ik heb mijn eerste grote ruzie gehad met mijn vriend toen we een maand hadden :')
    Nja, als het een gewoonte is zou ik gewoon iets kleins geven ofzo. Een maand is niet zo veel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik ben origineel; ik heb mijn eerste grote ruzie gehad met mijn vriend toen we een maand hadden :')
    Nja, als het een gewoonte is zou ik gewoon iets kleins geven ofzo. Een maand is niet zo veel.


    Zulke dingen heb ik dus ook meestal :W Er gaat meestal wel iets fout
    Over een week ken ik mijn verloofde 3 jaar, en ik verwacht dus ook zoiets.

    Anyway, ik ben eht emt Taize eens, je meot zoiets doen omdat je het wilt, spontaan, niet omdat het moet


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik en mijn vriend zijn 2 jaar samen en wij gaan gewoon iets leuk samen doen om het te vieren. Maar iets speciaal dan, dat we nooit veel kunnen doen. Zoals gaan eten ofzo -redelijk normaal, maar we wonen ver van elkaar-

    Cadeautjes, ik weet niet.. Dat hoort eerder bij feestdagen vind ik nu.
    Vroeger gaven we elkaar ook elk, euhm, halfjaar -denk ik- iets. Maar daar zijn we mee gestopt, het was voor mij altijd stress omdat ik niet wist wat en het is ook duur, terwijl we dat geld best voor andere dingen kunnen gebruiken -een treinabonnement dus-