• Normaal lees ik geen stories en zo. Maar ik heb nu zo'n zin om een gezellig kerstverhaaltje te lezen, met sneeuw en zo.
    Dus als iemand een gezellig kerstverhaal heeft met onbekende personen en romantiek, meldt je hier...
    Liefst goed geschreven en geen smilies en zo, you know...

    En ik denk dat ik hier weinig tot geen reactie op zal krijgen. (a)
    Ik kon het maar proberen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben bezig aan een verhaal maar die staat nog niet geactiveerd.. sorry!


    Believe in yourself.

    Godess schreef:
    Ik ben bezig aan een verhaal maar die staat nog niet geactiveerd.. sorry!

    Laat me weten als die gaat beginnen.. als je het tegen dan nog niet vergeten bent tenminste. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb wel onbekende personen met romantiek, maar niets met kerst, sorry, maar als ik iets tegenkom zal ik je waarschuwen :3


    “Love is a contradiction.”

    Oh ik zou dat zo graag willen he, zo'n lekker verhaal waardoor je een kerstgevoel krijgt met sneeuw en wat je doet denken aan het liedje 'Driving home for christmas' <3


    your eyes are like stars in the night.

    Eastwick. Dank je, da's goed! ^^
    Poseidon. Inderdaad, zelf heb ik ook zo'n verhaal maar aangezien ik zo weinig inspiratie heb durf ik hem niet goed online te zetten omdat die anders misschien te traag vooruit gaat... Al heb ik ondertussen al wel genoeg hoofdstukken, maar toch... ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 0:07 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ken geen verhaal, maar wel een boek. Ik vond hem echt prachtig om te lezen. Het eind is heel mooi, maar ook wel zielig. The Gift van Cecelia Ahern. Weet niet hoe hij in het Nederlands heet, maar die zal er vast ook wel zijn (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daar wilde ik vorig jaar aan beginnen, een soort Love Actually, maar ik had te weinig tijd. Dus misschien dit jaar wel [:


    Travel far enough, you'll meet yourself