• Op deze zaterdagavond heb ik weer eens niets te doen - ben de hele week al ziek -__-. Dus ik dacht, laat ik eens wat zinnigs doen. Gifs maken.
          Weten jullie goede programma's om GIFS te maken en waar maken jullie die?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 21:08 ]


    To infinity and beyond •

    Nevermind. Ik weet het niet...

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 21:25 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik heb hier op Q ergens gelezen dat je dat met photoshop doet, ik ben een noob (nerd)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat wil ik ook weten!

    Ik weet wel, dat je dat kan op Gifsoup, meer niet.

    Met photoshop of Gifsoup, maar daar heb ik totaal geen verstand van. Sorry Joy. :W


    We accept the love we think we deserve.

    Ik doe dat altijd met Gifsoup. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hoe doe je dat dan met Photoshop?


    Felix

    Photoshop cs4 :')
    Dit is een voorbeeld van één van mijn gifs (zo kan je zien dat photoshop wel betere kwaliteit levert dan Gifsoup):

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 21:20 ]


    The soul needs autumn.

    Ik heb er nu een gemaakt met gifsoup, en dan krijg je die stomme tekst rechtsonderin --'


    To infinity and beyond •

    Photoshop CS5, en ik zou wel een makkelijke tutorial hebben om het te leren :')

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 22:00 ]


    As travars

    Moriarty schreef:
    Photoshop CS5, en ik zou wel een makkelijke tutorial hebben om het te leren :')


    Ik heb hem gedownload. Heb het echte betaalde programma wel op mn Macbook staan, maar heb geen zin om hem te gebruiken want die is voor school xd. Anyways, help me ):


    To infinity and beyond •

    Seel schreef:
    ik heb hier op Q ergens gelezen dat je dat met photoshop doet, ik ben een noob (nerd)


    Save me from myself.

    Dashing schreef:
    (...)

    Ik heb hem gedownload. Heb het echte betaalde programma wel op mn Macbook staan, maar heb geen zin om hem te gebruiken want die is voor school xd. Anyways, help me ):


    Here you go.
    Het is wel in het Engels, maar helemaal niet moeilijk te begrijpen en zelfs ik kan hierdoor nu gifs maken hahah :')


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Here you go.
    Het is wel in het Engels, maar helemaal niet moeilijk te begrijpen en zelfs ik kan hierdoor nu gifs maken hahah :')

    Bij mij lukt het niet bij het importeren ik heb die van 32 bits nodig en ik heb de 64 bits.Kan ik dat veranderen?of weet je dat niet?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het lukt mij niet om de juiste ding te selecteren met shift ;s.


    To infinity and beyond •

    Pumba schreef:
    (...)
    Bij mij lukt het niet bij het importeren ik heb die van 32 bits nodig en ik heb de 64 bits.Kan ik dat veranderen?of weet je dat niet?


    Heb je een mac of gewoon windows? want voor de mac heb ik wel een filmpje zodat je dat kan veranderen.
    (deze)
    En anders kan je misschien iets vinden als je "32 bits 64 bits photoshop" intypt bij google?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 23:14 ]


    As travars