• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Amycus)
    Abigail (Endure)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:44 ]


    -

    Charis Athena
    Zodra Sanjay genoeg gedronken had, richtte hij zijn kop naar me toe en brieste. Tijd om te gaan, dus.
    Ik daalde weer af, landde soepel op de grond en sprong weer op zijn slanke rug. Het was uiterst vervelend dat ik weer maar kort in het bos had kunnen zijn. Zou er ooit een einde komen aan deze eeuwige winter?
    Sanjay liep op rustig tempo voort, naar de rand van het bos, waar hij op dezelfde plek als altijd stil hield, met enkel zijn kop buiten de bomen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet echt niks meer(cat) Mijn persoontje zit in het water met haar voeten op en plek waar het redelijk warm is zonder sneeuw. Ergens in het uithoek van het eiland (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wacht dan heel even tot ik mijn Sirene af heb, die kan je wel komen plagen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Mijn donkere haar zag inmiddels wit van de sneeuw, en ik was doorweekt. Maar ik had geen zin om naar huis te gaan. Ik liep langs een weggetjes, met het bos aan mijn linkerhand. Het duurde een tijdje voordat mijn aandacht weer door iets getrokken werd. Een paard, dat net met zijn hoofd buiten het bos stond. ik twijfelde, ik had mezelf nog neit gevoed vandaag en het paard stond daar wel heel er makkelijk. Stilletjes liep ik er naar toen, een lichte grijns op mijn lippen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oke dan ga ik even wat oninteressante schrijven ;3
    Iris
    Ik deed mijn jas uit , want het was echt warm hier.Ik stropte mijn broek op en liep veder het warme water in.Het voelde heerlijk aan.Later deed ik ook mijn vest uit en zat ik hier in korte mouwen.Het was wat frisjes maar oke.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Roos komt zo hoor ;p heb 't echt druk met RPG's momenteel :'D

    Abigail Green ~ Dulcis.
    Ze lag in een grasveldje dat vlak bij het strand was, hier was er haast nooit sneeuw te vinden, de reden dat ze hier vaak was. Heerlijk op haar rug met haar ogen gesloten, genietend van het kleine zuchtje wind. Ze haatte de sneeuw, de kou.. Al paste het wel bij haar karakter. Ze was arrogant, bijdehant en maakte anderen met de grond gelijk, maar dat was enkel omdat ze wist dat ze nooit vrienden kon maken. De keiharde waarheid. Soms leek er een rookwolk in haar op te trekken en dan zag ze alles en iedereen als een vijand. Om zich niet te hechten aan anderen hield ze ze op afstand. Als ze bevriend zou raken en ze zou weer zo'n bui krijgen en die persoon pijn doen, dan zou ze die persoon kwetsen maar vooral zichzelf. Dit was makkelijker, gewoon alleen zijn, het was niet erg.. Plots hoorde ze wat ritselen boven zich en ze opende één ooog, toen ze wat zag bewegen opende ze ook haar andere oog. "Wie ben je?" vroeg ze terwijl ze keek naar de jongen boven haar in de boom. Hij was onwijs knap en ze vroeg zich vooral af wát hij was.. "En wat doe je daar? Bespied je me ofzo?" het laatste vroeg ze spottend.


    Hebben Dulcins altijd hun vleugels? Of kunenn ze die ook laten 'verdwijnen', of enkel inklappen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Charis Athena
    Ik sprong soepel van Sanjay af en streelde langs zijn zachte hals.
    "Tot morgen," zei ik zachtjes.
    Hij zwiepte met zijn lange straat, knabbelde even aan mijn schouder bij wijze van groet en ik duwde hem lachend weg.
    Veel mensen en wezens vonden het maar vreemd dat ik zo goed met een paard op kon schieten. Het waren toch maar beesten, zeiden ze dan. Maar Sanjay was niet zomaar een beest, daarvoor was hij veel te intelligent.

    Veralynn
    Ik dook verder onder water, cirkelde rond het oppervlak, liet mijn vin langs het dikke ijs glijden uit pure verveling tot mijn blik viel op twee benen in het ondiepe water een aantal meters verderop.
    Goh, hier kwamen niet zo vaak anderen, wie zou dat zijn?
    Nieuwsgierig zwom ik erop af en op het laatste moment schoot ik omhoog.
    "Hallo daar!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meet Veralynn, a new Sirene. Ze staat in het rollentopic (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dream Amalys
    Ik stopte aan de zijkant van het weggetje toen ik gelach hoorde. Er was iemand bij het paard. Geen snack dus, als het paard een eigenaar had zou die persoon het vast niet fijn vinden. Doorlopen, of wachten of de persoon tevoorschijn kwam?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    Ik schrok me rot en viel om in het water.Fijn nu was ik nat, maar het was niet koud. ' Hallo.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Charis Athena
    Na een laatste aai draaide Sanjay zich om en draafde terug tot hij helemaal verdwenen was en zich pas weer zou laten zien als ik dat wilde. Hij kon niet gevonden worden, dat mysterie had ik nog niet opgelost.
    Ik sloeg mijn vleugels steviger om me heen en vertrok uit mijn beschutte plekje tussen de bomen het open veld op.
    Mijn blik schoot meteen omhoog en ik stond stokstijf stil. Ik was hier niet alleen.
    Verderop stond een man. Een Sanguis, dat was meteen te zien. Had hij gejaagd op Sanjay?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veralynn
    "Liet ik je schrikken?" vroeg ik giechelend. Ik liet mezelf op mijn rug drijven en flapperde wat rond met mijn groene staartvin, die dezelfde kleur had als mijn ogen.
    Het was een jong meisje geweest, die in het water stond. Ik wist niet of ze ook een bijzonder wezen was, maar sowieso niet één met vleugels, vinnen of een Sanguis. Bij die merkte je het altijd meteen. Misschien was ze wel een mens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Psst, dit is tegen Vedran he ;p

    Abigail Green ~ Dulcis.
    Ze lag in een grasveldje dat vlak bij het strand was, hier was er haast nooit sneeuw te vinden, de reden dat ze hier vaak was. Heerlijk op haar rug met haar ogen gesloten, genietend van het kleine zuchtje wind. Ze haatte de sneeuw, de kou.. Al paste het wel bij haar karakter. Ze was arrogant, bijdehant en maakte anderen met de grond gelijk, maar dat was enkel omdat ze wist dat ze nooit vrienden kon maken. De keiharde waarheid. Soms leek er een rookwolk in haar op te trekken en dan zag ze alles en iedereen als een vijand. Om zich niet te hechten aan anderen hield ze ze op afstand. Als ze bevriend zou raken en ze zou weer zo'n bui krijgen en die persoon pijn doen, dan zou ze die persoon kwetsen maar vooral zichzelf. Dit was makkelijker, gewoon alleen zijn, het was niet erg.. Plots hoorde ze wat ritselen boven zich en ze opende één ooog, toen ze wat zag bewegen opende ze ook haar andere oog. "Wie ben je?" vroeg ze terwijl ze keek naar de jongen boven haar in de boom. Hij was onwijs knap en ze vroeg zich vooral af wát hij was.. "En wat doe je daar? Bespied je me ofzo?" het laatste vroeg ze spottend.


    Hebben Dulcins altijd hun vleugels? Of kunenn ze die ook laten 'verdwijnen', of enkel inklappen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dream Amalys
    Een vrouw verscheen in mijn gezichtveld. duidelijk ouder dan mij, maar knap. Een lichte grijns lag op mijn lippen. Ze had spierwitte vleugels. Een dulcis of een Cornu. Aangezien ze een interigerend, onrustige aura rond zich draagt, gok ik op een Cornu.
    'Hallo,' zeg ik, net hard genoeg zodat ze het hoord.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iris
    'Ja, maar dat komt omdat ik niemand hier had verwacht.Eigenlijk wist ik niet eens dat dit er was.'Zei ik. Terwijl ik water uit mijn haar probeerde te halen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor