• OSL - update

    Eerder dit jaar/ deze maand, heb ik dit topic geopend. Betreffende over de lopende #zangergezocht wedstrijd van Only Seven Left, en alle weekwinnaars / finalisten daarom heen. We hadden het toen over Bjørgen, Lucas, Elmer, Dirkjan, Martijn en Sander..Maar wat gebeurde er daarna? Nou, daarna is Bjørgen eerste finalist geworden, en heeft OSL gebeld tijdens een livechat met de twéede finalist, die Lucas is geworden. Gister, op 5 november 2011 in De Vorstin in Hilversum, is het onmogelijke gebeurd. Nadat OSL Wake Up Call gespeeld heeft zónder zanger, kwam Make It Count, en daarna de uitslag.

    Welkom, Bjørgen van Essen, ofnu ook wel genoemd : DE NIEUWE ZANGER VAN ONLY SEVEN LEFT!
    Hij ontvangt je felicitaties graag via twitter ; Bjorgen_OSl
    Of op Facebook.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:01 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    NOOOH HIJ HEET MR ONLY SEVEN LEFT EH! :'D


    Ivar Oosterloo.

    Yeay :3


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

    Ik was voor Lucas, en mn broertje & vader ook ):
    Maar het was volgens mij een heel moeilijke keus.
    Bjorgen past het best bij OSL, denk ik.
    Ik kan niet wachten tot de 2012 tour & het nieuwe album! ;D


    Destroy what destroys you.

    Ik was voor Lucaaaaaaaaas ):
    En ik was bijna in mijn eentje, haha.
    Maar Bjorgen verdient het ook (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dilemma schreef:
    Ik was voor Lucas, en mn broertje & vader ook ):
    Maar het was volgens mij een heel moeilijke keus.
    Bjorgen past het best bij OSL, denk ik.
    Ik kan niet wachten tot de 2012 tour & het nieuwe album! ;D


    De tour is in April! 20 april komen ze naar Effenaar, en ergens in de 20 april komen ze naar Den haag, Paard van troje!


    Ivar Oosterloo.

    MelissaLouis schreef:
    (...)

    De tour is in April! 20 april komen ze naar Effenaar, en ergens in de 20 april komen ze naar Den haag, Paard van troje!



    yesyesyess, en op www.onlysevenleft.nl staan de verdere tourdata! Ze komen víer keer (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ze waren ook in de wereld draait door, daar vond ik hem niet zo geweldig eerlijk gezegd.. Maar misschien kwam dat door de zenuwen en is hij eigenlijk wel heel goed!


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls