• Na een zeer geslaagde eerste meeting in Bergen op Zoom in September zijn er al twee maanden voorbij gegaan. En ik had gezegd, na twee maanden doen we dit weer. Dus, zoals beloofd...

    QUIZLET MEETING NUMMER 2!

    Wanneer: Zaterdag 12 November 2011
    Waar: Bergen op Zoom
    Hoe laat: Van 13:00 tot 17:00
    Meenemen: Geld en een goed humeur!
    Wat gaan we doen: Helaas is de chocoladeworkshop niet gelukt, dus daar ga ik voor een andere keer achteraan. Voor nu gaan we wederom de stad in met de meest awesome people van Bergen op Zoom en omgeving!

    Alle aanwezigen krijgen aanstaande week een berichtje van mij. Ik weet dat het kort dag is, maar we gaan proberen om weer een leuke en gezellige groep mensen te verzamelen!

    Aanwezigen:
    IfOnly (Vorige meeting IfOnly)
    Edhelia (Vorige meeting Hungergames)
    Uneventful (Vorige meeting Uneventful)
    Emrys (Vorige meeting Pantalaimon)
    Jackal (Vorige meeting BASTURDO)
    Weheartit (Vorige meeting Weheartit)
    Counterpoise (Vorige meeting CountMeIn)

    Op Nightcookies (Suzanne) na zijn we met dezelfde groep als vorige keer dus :D

    Tot zaterdag?

    IfOnly

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 22:37 ]

    misschien kom ik toch niet, ik heb best veel huiswerk en ik moet hard werken om voldoendes te halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stiekem lig ik hier heel hard te lachen om jullie reacties, en dat terwijl ik een kurbui heb ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik sta er al om 12.25
    Wie komt er met mij lekker vroeg lonen? *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Ik sta er al om 12.25
    Wie komt er met mij lekker vroeg lonen? *O*

    Sowieso ik.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Yay*O*

    Mmh-, ik zit nu echt zo'n 'damn' -blik naar mijn kast te kijken. Ik heb twee kledingsetjes waar ik beiden dol op ben, ze komen op hetzelfde neer, maar de één is met een donkerblauwe rok vol volume en voor de rest ook best donkere tinten en ik heb mijn broekje in babydoll- kleurtjes :'D
    Wat een dilemma *O*


    Let it come and let it be

    Danique kan niet meer mee slechte Diet D:
    maar ik heb er serieus echt zo veel zi in <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Oke ik kom nu wel, geen twijfels meer
    Ik zou eigenlijk misschien naar een vriendin van mij gaan, maar mijn vader heeft geen zin om mij te brengen.
    Nu nog bedenken wat ik ga dragen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Oke ik kom nu wel, geen twijfels meer
    Ik zou eigenlijk misschien naar een vriendin van mij gaan, maar mijn vader heeft geen zin om mij te brengen.
    Nu nog bedenken wat ik ga dragen.

    Yay *doet dansje*
    Koop een Glee trui en doe hem aaan <3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Yay *doet dansje*
    Koop een Glee trui en doe hem aaan <3

    En wanneer moet ik die dan kopen? School overloadt mij met werk.
    Zal ik een rokje aan doen met een legging? Of een broek?
    Ik heb wel een Justin Bieber shirt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ...Ik trek wel gewoon een normale broek aan, een bandshirt, en m'n lange zwarte jas. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    ...Ik trek wel gewoon een normale broek aan, een bandshirt, en m'n lange zwarte jas. *O*

    *O**O**O*


    Let it come and let it be

    JA DIE. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vergeet je zwarte panty niet en het strakke knotje in je haar om het plaatje compleet te maken *O*


    Let it come and let it be

    Zwarte panty lukt wel. Het knotje laat me eruit zien alsof ik strak van de pillen sta. Zo'n hoofd heb ik nou eenmaal. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En ik zie er dan uit alsof ik een hamburger in m'n bek verstop, maar doe ik het niet word ik ook de les uit gestuurd.(cat)
    We zijn allemaal gelijk liefje *O*


    Let it come and let it be