• Ik liep een tijdje geleden in de kopermolen (Winkelcentrum). Ik zal hem een man noemen. Dus zag ik een man. Hij loopt op je af , alles wat hij kan zeggen is, 'Hallo, kope straatkrant?'.
    Niemand geeft hem geld. Jij zou dat waarschijnlijk ook niet doen, ook al zeg je van wel. Begon hij zijn middagmaal daar te lunchen.
    Boterhammen met een beetje worst. Al die mensen hem aankijken. Funny ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Eigenlijk best zielig. Als die man nooit fatsoenlijk heeft leren spreken omdat hij al van jongs af aan op straat woont..
    Maar aan de andere kant, denk ik idd dat ik ook zou hebben gelachen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij hadden een hele aardige =O Mijn moeder ging vroeger altijd een uur met hem praten -.-


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Wij hadden een hele aardige =O Mijn moeder ging vroeger altijd een uur met hem praten -.-
    Ik loop altijd in een boog om ze heen o.o, het laatste wat ik doe is sociaal zijn.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Ik loop altijd in een boog om ze heen o.o, het laatste wat ik doe is sociaal zijn.


    Mijn moeder is veel te sociaal daarvoor ><


    Your make-up is terrible

    Zo'n gasje hebben wij ook. Ik loop er altijd even omheen. Niet omdat ik hun eng vind ofzeu,maar als ze dan iets aan mij vragen en ik zeg nee,dan kijken ze zo gekwetst. Ja mensen ik beeld me dat in I know,maar ik krijg dan schuld gevoel =X


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    hmm sommige zijn achterhand idd veel rijker dan je denkt.. en sommige zijn eigenlijk best zielig :/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Soliloquy schreef:
    Zo'n gasje hebben wij ook. Ik loop er altijd even omheen. Niet omdat ik hun eng vind ofzeu,maar als ze dan iets aan mij vragen en ik zeg nee,dan kijken ze zo gekwetst. Ja mensen ik beeld me dat in I know,maar ik krijg dan schuld gevoel =X

    Doe ik ook. 8D


    ok

    Emotionless schreef:
    (...)Ik loop altijd in een boog om ze heen o.o, het laatste wat ik doe is sociaal zijn.

    Doe ik ook.
    Ik mag het gewoonweg niet wanneer mensen zo op me af komen, is bij mij met verkopers idem dito.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken iemand daar vroeg ooit zo'n zwerver of hij wat geld mocht voor de bus omdat hij niet genoeg had. Had hij zo gezegt van, ja ik heb alleen 10 euro, kun je wisselen? Had die zwerver vijf euro uit z'n zak gehaald. Heeft dat geld toen natuurlijk niet gekregen.
    Zo zie je maar dat ze vaak alleen geld voor alcohol/drugs willen.


    If you want me to listen, whisper...

    Ik vind het eigelik best zielig.


    A. ikmisje.

    Wij hebben een hele grappige voor het makado. :'D


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Wij hebben een hele grappige voor het makado. :'D


    Wij hebben ook Makado =O


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Wij hebben ook Makado =O

    was dat [a]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Wij hebben ook Makado =O

    Lol, ik hoop dat die van jou meer voorsteld. Die in Schagen is lame. :'D


    blame the bully.

    swel zielig voor die man..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover