• Wie heeft die film net gezien?

    Omygosh ik denk dat ik een nieuwe celebrity crush heb! :'D
    -prikt Dustfinger/stofvinger- AWWW <3 so cute :'3

    NAAH -smelt- I. want. now. fuuuuck.




    en check dit, I was like; AWEEEEEEE ~ :'3




    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb m al gezien + boek gelezen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Boeken gelezen, alle drie, en de film gezien.
    gah <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik heb de film drie maanden geleden gezien toen ond-films nog bestond. ik vond het een hele goede film.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    I loooooove de boeken <33
    De film heb ik ook gezien, maar die viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.. Omdat ik me alles heel anders had ingebeeld denk ik. Dustfinger vond ik wel awesome in de film trouwens! ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb hem opgenomen en ga de film waarschijnlijk morgen kijken:")

    Het boek al een tijdje geleden, en ik heb de film dus net gezien.
    En echt, precies het moment dat ik hem zag, dacht ik 'damn!', heb hem net op wikipedia opgezocht, maar zonder dat haar, is het toch wel iets minder... Maar als Dustfinger is hij echt smokin'. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Is dat een fret? Dat is zo cool!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aiku schreef:
    Is dat een fret? Dat is zo cool!

    Een Marter x'] ja he.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik heb alle drie de boeken gelezen, en daarom vond ik het einde van de film erg vreemd. Maar verder is hij wel goed, en Dustfinger maakt het inderdaad nog beter. :9~


    Edit; Ik heb net het filmpje gekeken. Ik houd van Farid, Dustfinger en slash, maar die combinatie geloof ik niet helemaal. Het leeftijdsverschil is me wat te groot, en bovendien vind ik een van de mooie dingen van Dustfingers personage juist dat hij blijft verlangen naar zijn huis en Roxanne. En Farid hoort gewoon bij Maggie, zelfs al wordt hij later nogal een player en snap ik best dat ze voor iemand anders koos. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 0:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb alle drie de boeken gelezen, en daarom vond ik het einde van de film erg vreemd. Maar verder is hij wel goed, en Dustfinger maakt het inderdaad nog beter. :9~


    Edit; Ik heb net het filmpje gekeken. Ik houd van Farid, Dustfinger en slash, maar die combinatie geloof ik niet helemaal. Het leeftijdsverschil is me wat te groot, en bovendien vind ik een van de mooie dingen van Dustfingers personage juist dat hij blijft verlangen naar zijn huis en Roxanne. En Farid hoort gewoon bij Maggie, zelfs al wordt hij later nogal een player en snap ik best dat ze voor iemand anders koos. (no_chears)

    Tsja, als er ergens Silvertongue en Dustfinger slash was had ik het wel bekeken, maar kan niks vinden! :c en ik vind hun wel cute. :'3

    Eww Maggie, ik kan d'r personage niet uitstaan. D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    I'll change my fucking name if you keep acting like this... D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sock schreef:
    (...)
    Tsja, als er ergens Silvertongue en Dustfinger slash was had ik het wel bekeken, maar kan niks vinden! :c en ik vind hun wel cute. :'3

    Eww Maggie, ik kan d'r personage niet uitstaan. D:


    Ja, dat zou ik al een stuk geloofwaardiger vinden. En als het nog niet geschreven is, moet je dat gewoon zelf doen. :Y)


    Echt niet? Nou ben ik nieuwsgierig, ik heb me nooit echt aan haar geërgerd voor zo ver ik kan herinneren. Waarom kan je haar niet uitstaan? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was van plan om hem te kijken :O Maar ik heb hem helaas gemist :(

    Ik vond het boek erg goed ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    That guy's fuckable.


    No growth of the heart is ever a waste

    Square schreef:
    (...)

    Ja, dat zou ik al een stuk geloofwaardiger vinden. En als het nog niet geschreven is, moet je dat gewoon zelf doen. :Y)


    Echt niet? Nou ben ik nieuwsgierig, ik heb me nooit echt aan haar geërgerd voor zo ver ik kan herinneren. Waarom kan je haar niet uitstaan? :'D

    Ik was ook van plan een story erover te schrijven maar heb op het moment geen inspiratie, misschien later. ^^

    en ik kan d'r personage niet uit staan omdat ze zo arrogant tegen stofvinger deed. :c


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”