• Hee,
    een vriendin en ik gaan een lijst maken met allemaal gekke dingen die we in 2012 willen doen we hebben bijvoorbeeld al;
    - flessenpost versturen
    - een gekleurde pluk in ons haar zetten
    etc.

    Heeft iemand nog leuke ideeën?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oh, en je moet ook met z'n tweeën de straat op gaan in een stad vlakbij jouw woonplaats en dan de weg vragen aan onbekenden in het Engels of Duits. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Dejavu schreef:
    (...)

    Die van die ballon vind ik wel een goed idee
    en free hugs hadden we ook al bedacht alleen we twijfelden of we dan niet keihard uitgelachen zouden worden haha

    en eigelijk zijn ze allemaal wel leuk alleen :'D


    Dat kan je ook doen van, wedstrijdje doen wie het meeste vreemde mensen knuffen ;d heb je tenminste een smoesje wrm je ze knuft ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lughnasadh schreef:
    Oh, en je moet ook met z'n tweeën de straat op gaan in een stad vlakbij jouw woonplaats en dan de weg vragen aan onbekenden in het Engels of Duits. :'D

    aan mensen van schoolxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    B1A4 schreef:
    Voor mij is 't;
    - Voor elkaar krijgen om in februari naar Music Bank Paris te mogen.
    - Hopen op een SHINee World Concert in de buurt.
    - Maar weer naar SMTOWN dan maar :3 hopelijk.
    - school even voor elkaar krijgen /sob.
    ennn
    - Meedoen aan een flashmob


    toevalligg gaan ik en onze hele dansschool dat op de kerstmarkt doen haha maar dat is wel in december al


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    wat is da flashmob


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je een hele dag lang paars met geel kleden ^^


    26 - 02 - '16

    OMG, je moet echt die boom knuffelen (:
    Ik wil ook zo'n list maken (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    MisPattinson schreef:
    wat is da flashmob


    Dat is als je bijvoorbeeld in een dorp of stad bent en er zijn veel mensen (kerstmarkt koninginnenmarkt enz.) en dan zetten ze, zonder dat iemand het weet, opeens muziek op. Één iemand begint met dansen en dan komen er steeds meer mensen bij dansen. haha dat publiek denkt dan echt like WTF? (lol)


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lughnasadh schreef:
    Oh, en je moet ook met z'n tweeën de straat op gaan in een stad vlakbij jouw woonplaats en dan de weg vragen aan onbekenden in het Engels of Duits. :'D

    Dan antwoorden die met veel moeite en beantwoord je in je eigen taal gewoon met 'bedankt'! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    (...)
    Dan antwoorden die met veel moeite en beantwoord je in je eigen taal gewoon met 'bedankt'! x'D


    die gaat er ook bij


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lughnasadh schreef:
    Knuffel een boom. Dat is echt iets wat iedereen ooit gedaan zou moeten hebben. :Y)


    Haha, treehuggen is zeker gaaf. Mijn profielplaatje is zelfs een treehugger :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als jongen verkleed over straat lopen XD

    Lughnasadh schreef:
    Knuffel een boom. Dat is echt iets wat iedereen ooit gedaan zou moeten hebben. :Y)

    + Je haar heel gek doen en dan over straat gaan lopen. Het is serieus hilarisch.
    + Een dag proberen te leven als een blinde, dus de hele dag een blinddoek om en niet spieken. Heel leerzaam en grappig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lol,ik ga dat ookal doen met Kimberlee en Demi :;D


    Where words fail, music speaks

    Shawol schreef:
    Voor mij is 't;
    - Voor elkaar krijgen om in februari naar Music Bank Paris te mogen.
    - Hopen op een SHINee World Concert in de buurt.
    - Maar weer naar SMTOWN dan maar :3 hopelijk.
    - school even voor elkaar krijgen /sob.
    ennn
    - Meedoen aan een flashmob


    FLASSHMOBB!! (dance)
    -Je haren op een heel debiele manier doen (en als t lekker weer is en je zonder jas kan lopen, kun je ook leuke/rare/fout gecombineerde kleuren kleren aandoen) en daarmee over straat lopen? :Y)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:35 ]


    Inspiration can hit you any time