• Heyy!
    Ik zit inmiddels al 1 jaar ofzo op de pil, maar ik denk dat ik elke maand er wel 1 of meer ben vergeten. Op deze manier heeft het natuurlijk niet veel zin...
    Mijn vraag is dus: wie heeft er tips dat ik het niet zo veel vergeet?

    Dingen zoals:
    'S avonds direkt na het eten
    Naast mijn tandeborstel
    Naast mijn bed
    etc

    heb ik allemaal al geprobeert


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Een wekker op je mobiel zetten en op herhalen zetten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik neem hem altijd net voordat ik ga slapen in. Dus na het tanden poetsen. Misschien een reminder in je telefoon zetten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zelf heb ik een app gedownload die heet ''Lady Pill Reminder'', daar kan je een tijd instellen en die helpt je dan herinneren. Ik vind het een erg fijne app en daardoor vergeet ik mijn pil niet! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb een app die me eraan herrinnert dat ik hem moet nemen.
    Hij heet ladypillreminder, maar als je in de google playstore of in de appstore zoekt, vind je er ook genoeg die net zo goed werken.

    Hij stuurt mij elke dag om 21.30 een berichtje met een smiley ernaast van "Vergeet niet de pil te slikken!" En ik kan hem wel wegvegen, maar 5 minuten later komt hij toch weer terug. Hierdoor vergeet ik het niet :) En ja, bij mij liggen ze ook naast mijn bed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Daarom heb ik dus de prikpil. ;3


    26 - 02 - '16

    Dat van de telefoon had ik ook al geprobeert, werkte wel een beetje... alleen was ik altijd mijn telefoon kwijt en hoorde hem niet xD
    Toch het waard om nog een keertje te proberen idd


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Toen ik voor het eerst met de pil begon had ik hetzelfde probleem. Ik neem hem altijd voor het tandenpoetsen. Nu is het bij mij een gewoonte geworden ^^.


    Seasons will change, but I shall remain

    Leg hem in het zicht, naast je tandenborsten of leg hem standaard op je kussen als je in de ochtend wakker wordt. Zo zie je hem 's avonds als je naar bed wilt en besef je je ; "Oh ja, ik moet de pil nog nemen".


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Celerity schreef:
    Daarom heb ik dus de prikpil. ;3


    Hoe werkt de prikpil precies? Heb me er nooit zo in verdiept, maar het klinkt makkelijker


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Beereo schreef:
    (...)

    Hoe werkt de prikpil precies? Heb me er nooit zo in verdiept, maar het klinkt makkelijker


    Die krijg je in je bil en je moet daarvoor om de zoveel tijd naar je huisarts, zij/hij geeft hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik neem hem in bij al mn andere vier pillen. Hij ligt op mb nachtkastje en gaat in de hand met pille
    ik ben hem eeb keer vergeten omdat ik dacht dat het eeb andere dag is. Tips heb ik niet aangezien ik het niet vergeet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mulleroni schreef:
    Zelf heb ik een app gedownload die heet ''Lady Pill Reminder'', daar kan je een tijd instellen en die helpt je dan herinneren. Ik vind het een erg fijne app en daardoor vergeet ik mijn pil niet! (:

    This! Iemand heeft dit ooit aan mijn aanbevolen en het is echt superchill. Als jij namelijk zegt dat je hem nog niet genomen hebt, vraagt hij het na een uur nog een keer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb lenzen en moet die dus elke dag uitdoen, dus ik heb mijn pilstrip naast mijn lenzendoosje gelegd. Wanneer ik mijn lenzen dus in de avond uitdoe, zie ik die pilstrip altijd liggen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik ook altijd een alarm op mijn gsm.

    Misschien kun je je pil ook op je kussen plaatsen elke dag, zodat je net voor je gaat slapen het meteen ziet liggen? (Moet je die wel niet vergeten 's morgens altijd terug op je kussen te leggen. :'P)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 21:51 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Pas na drie jaar nam ik 'm echt regelmatig in, mijn tip voor jou: altijd condoom erbij gebruiken. Ik had 'm zelf in mijn portemonnee zitten waardoor ik 'm nooit vergat. Heb inmiddels een spiraaltje, is voor mij ideaal haha, ik ben zo vergeetachtig.


    Life is hard and then we die