• Ik moest naar school vandaag. Ik kom daar aan, en word weer weggestuurd in verband met examens. Belt m'n 'directeur', zegt ie: 'Hey, waar is Colibre? Ik heb hier een klas vol mensen, maar ik mis haar?' Nouja, what the bloody Hell dus. M'n ouders helemaal kwaad en zo, lopen nu te zeggen dat ik 't huis uit moet en zo, en faal in 't leven herpderpgezeikgezeik. Oh, en dat ik ontslag moet nemen van 't baantje van m'n leven. Dat ik maar ander werk moet zoeken. En m'n internet gaat afgenomen worden, evenals mijn laptop en zo. Fml. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh dat is bij ons het welbekende je-valt-niet-meer-te-redden gezeik. Hoort mijn bro sowieso elke maand en ik niet erg vaak, maar het is áltijd hetzelfde. Dan is het van: Gaap, gaap, ja, blah, blah, ja, oké?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Oh dat is bij ons het welbekende je-valt-niet-meer-te-redden gezeik. Hoort mijn bro sowieso elke maand en ik niet erg vaak, maar het is áltijd hetzelfde. Dan is het van: Gaap, gaap, ja, blah, blah, ja, oké?

    Yeah, well, ze moeten mij altijd hebben, alleen nu gaan ze een paar stappen te ver. Mijn vader betaalde altijd mijn treinkaart. Doet 'ie niet meer. 'Leen maar geld', zegt hij dan. Pff.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    (...)
    Yeah, well, ze moeten mij altijd hebben, alleen nu gaan ze een paar stappen te ver. Mijn vader betaalde altijd mijn treinkaart. Doet 'ie niet meer. 'Leen maar geld', zegt hij dan. Pff.


    Wtf alleen omdat je niet in de les was, terwijl je weg was gestuurd? That's crap. Sterkte ermee en voor advies roep me maar, ervaring genoeg met dat gecrack. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kan de leraar die je wegstuurde niet ff zeggen wat er gebeurt was tegen je ouders?

    This is lesson one of how to make a elephant out of a mosquito.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Beetje overdreven? wtf.


    I'd wonder if i ever cross your mind