• zouden jullie nog willen zien? (:
    De meeste die ik open trekken weinig mensen -gayhandje-
    Dus dacht ik; Dan vraag ik het even.

    Wat voor RPG lijkt jullie leuk en zijn er nog andere dingen waar hij aan moet voldoen? 8D

    Op een oude site waar ik altijd RPG'de deed een wolven RPG en elfjes RPG het erg goed, zat geen verhaallijn in ofzo, gewoon slechte en goede kant -facepalm- Hebben jullie dat ook liever? Of toch wel met verhaal enzo? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eigenlijk doe ik alleen maar aan RPG's op grote fora die speciaal voor één enkele RPG gemaakt worden, maar mocht ik hier eens meedoen, dan zou misschien een soort reallife RPG wel leuk zijn? Als je nou een Big Brother achtig-iets maakt, dan kunnen mensen zichzelf, celebrities en nog veel meer spelen en dan is er voor iedereen wat wils? :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik zat ook al te denken aan realistische RPG ja (: maar denk neit dat veel RPG'ers hier dat leuk vinden..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Persoonlijk heb ik 't op fantasy/vampire-RPG's, maar daarvan zijn d'r al wat :]
    Met beroemdheden &stuff heb ik persoonlijk vrij weinig tbh..


    No growth of the heart is ever a waste

    Mass Effect! Oh wacht, die maak ik al op een ander forum samen met iemand :3

    Maar ik vind het sowieso fijner om gewoon voor een gedeelte zelf te bepalen wat je kunt doen.

    Een idee is misschien wel: Een winterbal. Dit is schaamteloos gejat van het forum waar ik op zit, maar k zal het ff uitleggen.

    Ieder personage komt bij een feest bij elkaar. Het duurt tot en met kerst. De RP'ers kunnen zelf problemen veroorzaken en oplossen. Maar het leukste is dat je gewoon een personage kiest waarmee je al eens hebt gespeelt. Zo nam ik een Avatar The Last Airbender karakter, en iemand anders had een superheld, dan had je ook nog een paar pokemon trainers etc.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    Mass Effect! Oh wacht, die maak ik al op een ander forum samen met iemand :3

    Maar ik vind het sowieso fijner om gewoon voor een gedeelte zelf te bepalen wat je kunt doen.

    Een idee is misschien wel: Een winterbal. Dit is schaamteloos gejat van het forum waar ik op zit, maar k zal het ff uitleggen.

    Ieder personage komt bij een feest bij elkaar. Het duurt tot en met kerst. De RP'ers kunnen zelf problemen veroorzaken en oplossen. Maar het leukste is dat je gewoon een personage kiest waarmee je al eens hebt gespeelt. Zo nam ik een Avatar The Last Airbender karakter, en iemand anders had een superheld, dan had je ook nog een paar pokemon trainers etc.


    daaraan zou ik graag aan mee willen doen (als die er was)


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Tja, ik heb geen idee waarover het zou kunnen,
    Zoiets als hierboven gezegd werd, denk ik ^^
    Maar de populairste RPG's zijn er al.


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Realistische RPG's trekken me aan. Een aangezien ik nu weer tijd heb, wil ik graag weer RPG'en. De hectische tijd is voorbij! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Realistische RPG's trekken me aan. Een aangezien ik nu weer tijd heb, wil ik graag weer RPG'en. De hectische tijd is voorbij! *O*


    Op[en er zelf 1? :Y)

    Lol, ik zat te denken om er 1 te openen over een vriendengroep die samen gaan wonen in nieuwe stad en daar leren ze nieuwe mensen kennen en dan mogen de mensen zelf drama's enzo verzinnen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind ook de RPGs met iets van Fantasy/Sci-Fi het leukst, maar real-life is niet persé slecht :3
    Ik vind het wel fijn als er echt een doel/verhaal in de RPG zit, en dus inderdaad niet alleen maar goed en slecht tegenover elkaar.. Want dan schrijf je ook makkelijker verder :3

    Ik heb nog nooit meegedaan aan een RPG...
    Het lijkt me wel leuk, maar ik weet niet zo goed hoe ik er aan moet beginnen als ik me inschrijf :')

    Ik denk dat als ik zou gaan voor RPG, dat ik fantasy leuk zou vinden :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maitresse schreef:
    Ik heb nog nooit meegedaan aan een RPG...
    Het lijkt me wel leuk, maar ik weet niet zo goed hoe ik er aan moet beginnen als ik me inschrijf :')

    Ik denk dat als ik zou gaan voor RPG, dat ik fantasy leuk zou vinden :)

    '
    Als je ingeschrevne ebnt vraag je gewoon;
    op wie kan ik mijn personage afsturen? 8D
    en er reageert altijd wel iemand en daar ga je dan op reageren.. :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NU WIL IK WEER RPG'EN DAMN.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Endure schreef:
    (...)

    Op[en er zelf 1? :Y)

    Lol, ik zat te denken om er 1 te openen over een vriendengroep die samen gaan wonen in nieuwe stad en daar leren ze nieuwe mensen kennen en dan mogen de mensen zelf drama's enzo verzinnen ;p
    Dat lijkt me echt leuk ;D


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Jackal schreef:
    NU WIL IK WEER RPG'EN DAMN.


    doe 't dan, het is niet zo dat er elke seconde gereageerd wordt en je een hoop mist..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien gewoon een RPG over een stad met allemaal mensen, met drama enzo. I like drama :D


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.