• Ja, de topics worden niet meer omhoog geschopt terwijl er wel op gereageerd word! Als er nieuwe topics worden aangemaakt zie ik dit wel. Heeft iemand dit ook?
    Ik vind het echt heel raar en irritant.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

ik had dat ook toen ik mijn promotietopic update <_<

quidquid excusatio prandium pro

Ja, is best wel heel erg irritant.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ah ik zie het al (':
    Was me nog niet opgevallen.

[ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:01 ]

Me so good.

Oh. Het valt me nu pas op ja ;x

Ja, dat viel mij ook al op.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Bedoel je dat als iemand op een topic reageerd, dat ze niet meer eerste komen te staan? In dat geval heb ik er geen problemen mee?

Heeft iemand al een mod ingelicht?

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Azian schreef:
    Bedoel je dat als iemand op een topic reageerd, dat ze niet meer eerste komen te staan? In dat geval heb ik er geen problemen mee?

Ja, dat bedoel ik.

Aiku schreef:
    Ja, dat viel mij ook al op.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Now you mention it...

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Het is nu gelukkig over bij mij (':

Opgelost (Y)

(als het goed is)

Dit is mijn signature...

yee thanx

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

Rutger schreef:
    Opgelost (Y)

(als het goed is)

_O_

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.