• Liam Payne heeft al jaren een perfecte relatie met [Meisje 1]. Ze maakten nooit ruzie tot het [Meisje 1] te veel werd dat Liam meer om zijn vrienden gaf dan om haar. Het was hun eerste en waarschijnlijk ook hun laatste ruzie want [Meisje 1 loopt helemaal hysterisch weg. Ze loopt zonder te kijken de straat over en zag daarmee de aanrijdende auto ook niet.
    Liam voelt zich schuldig. Hij stopt met one direction en vertrekt halsoverkop richting Spanje waar hij enkele maanden tot rust wil komen. Wanneer Liam ’s avonds een wandelingetje tussen alle kleine winkeltjes maakt vallen zijn ogen op [Meisje 2], een mooie straatmuzikant. Liam is opslag verliefd en doet er alles aan op haar te vinden. Wanneer hij haar vind is de liefde wederzijds, maar hoe kan Liam een deftige relatie beginnen als iedereen en alles hem doet herinneren aan zijn [Meisje 1]


    Help? *puppyoogjes*


    all I want is the taste that your lips allow

    Zoek iemand die spaans kan, ik stem voor een Spaanse titel. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *is hier ook niet zo goed in* Uhmmmmm Destructive Love?


    Happy Birthday my Potter!

    You remember me of her.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Help me to forget her.


    26 - 02 - '16

    Buckingham schreef:
    You remember me of her.

    'remind' dan nog altijd, niet 'remember'.

    Ik stem voor iets simpels in het Spaans, bijvoorbeeld 'herinneringen' of zo. (Woordenboek zegt: 'recuerdos (el ~ (m))')


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    'remind' dan nog altijd, niet 'remember'.

    Ik stem voor iets simpels in het Spaans, bijvoorbeeld 'herinneringen' of zo. (Woordenboek zegt: 'recuerdos (el ~ (m))')


    ooh shit xd dat is het ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Rizardo schreef:
    Zoek iemand die spaans kan, ik stem voor een Spaanse titel. (cat)


    I can't even think straight.

    Wat vinden jullie van Para Siempre?

    para siempre bijv.nw. / bijw.
    altijd, immer, eeuwig, voor altijd, voor het leven, altoos, voor immer, definitief, permanent, voorgoed, onverandelijk


    all I want is the taste that your lips allow

    Strobe schreef:
    Wat vinden jullie van Para Siempre?

    (...)


    Dat is wel mooi :)


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Strobe schreef:
    Wat vinden jullie van Para Siempre?

    (...)


    Die is prachtig (H)


    Happy Birthday my Potter!