• Ik voel me heel jaloers. Op meisje die dunner en mooier zijn dan ik. Maar daar gaat het dit keer niet om. Ik ben jaloers op me broertje. Waarom? Zal ik je vertellen:
    1. Ik en me broertje zijn 2 keer naar PSV geweest.
    1. Vraag ik: Mam, pap? Mag ik naar een concert van Tokio Hotel? Pap en Mam: Daar hebben we nu even geen geld voor.

    2. *gister me ouders en broertje waren aan het praten over voetbal en ik me tanden aan het poetsen* Mam: Danny krijgt zo'n AZ pakket als hij jarig is. Broertje: Cool, gaan wij ook een keer naar het stadion van PSV? Pap: Ja, daar heb je meestal ook wel zo'n winkeltje. Ik probeerde het zoveel mogelijk te negeren, maar ik kon wel bijna janken van jaloersheid.

    3. Thuis wordt er bij mij heel veel over voetbal gepraat en dan meestal over PSV.
    3. Er wordt bijna nooit gepraat over muziek die ik mooi vind en al helemaal niet over Tokio Hotel.

    Begrijpen jullie waarom ik jaloers ben en zo kan ik nog wel wat opnoemen:

    1. Ik heb tot mijn 9de om 7(!) uur naar bed gemoeten en dan tot 8 uur tv kijken.
    1. Mijn broertje (die nu 9 is) moet om 8 uur naar bed en mag tot 9 uur kijken. *En ik nu maar tot 10 uur! Maar meestal kijk ik tot half 11, 11 uur nog tv.*

    Ik voel me hier heel rot over en je mag me een jaloerse trut vinden of een aansteller, maar dit vindt ik er nou van.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    je bent niet enige

    ik vind je geen jaloerse trut of wat dan ook
    je broertje wordt ontzettend voorgetrokken
    misschien moet je eens als hij slaap met je ouders daar over hebben;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Weetje, ik kan het me goed indenken dat je jaloers bent, maar mss moet je dat je ouders eens vertellen, wss hebben ze het zelf niet eens door.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    je bent niet de enige, dat heb ik ook met me oudere bro, hy krygt allesö ik byna niksö


    your eyes are like stars in the night.

    Nou... das maar normaal.
    Maar dat van je broertje is ook best normaal. is j broertje de jongste thuis?
    Wel, dan wordt die ook wel ht kakkersnestje genoemd, en die krijgen nu eenmaal het meeste toe, of je het nu wilt of niet...
    IK ben zelf ook de jongste, en ik word ook meer verwend dan mijn zussen dat waren.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    kleinere kinderen kunnen soms zo kut zijn,
    ze neme helemaal je ouders in bezit.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Man, da's zó normaal. Ik mocht zo maar twee uur op de comp. En m'n broer dus ook, die's wel ouder maarja, en die z'n twee uur waren gedaan, en ons mama zei, dat hij mss op m'n andere broer z'n computer [op hun kamer] moest gaan, en die zo; nee, ik heb net een spel gedownload, DUS MOEST IK WACHTEN, en als ik dat doe, is' al direct gezaag tot en met, dus ik zei er zo iets over tegen mijn mama, en die begon ineesn pissed op mij te doen! ><

    Dat is altijd zo. Praat er met ze over, zonder dat je broertje erbij is.


    -

    moet echt iedereen zielig doen -.-"

    (iedereen heeft een eige mening, en ik uit ze)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    je ebnt heus niet de enige hoor ..:[
    Ze zegge altyd kleinere kinderen weten niet wat ze doen en jullie zijn oud en verstandig genoeg.
    Van die zin word ik egt zo kots om ..bah bah.

    Myn broertje mag ook alles.En als ik iets vraag HOO maar

    HEB IK OOK!!

    Mijn zus en broer zijn jonger dan mij , dus krijgen die meer aandacht!! :@

    En dan word ik jaloers en doe ik bot tegen mijn ouders , en snappen die dan natuurlijk niet waarom ik zo bot doe , maar ik durf het niet te zeggen omdat ik me dan net het zelfde voel als jouw (hui)


    You'll never dream alone. <3

    Bij mij is het andersom, mijn zus word voorgetrokken ¬¬

    Ik loop al twee jaar met hetzelfde kleine flutmobieltje en zij heeft er in die tijd al 5 mobieltjes gebruikt, onder andere door stelen, kwijtmaken en kapotmaken! Zo oneerlijk ¬¬ Nu heeft mijn moeder een zwarte uitschuifbare samsung van iemand gekregen en ik heb al superlang gesmeekt of ik een zwarte uitschuifbare samsung mocht. Wie krijgt hem? Denise. Waarom? Omdat haar mobiel stuk is en zij heeft er zogenaamd een nodig! ¬¬ Ik krijg die mobiel over een paar maanden zegt ze, tot ze genoeg geld heeft om zelf een mobiel te komen. Nou dat zou nog wel eens 2 jaar kunnen duren!


    a figment of your imagination

    Heej!

    Ik ben het voledig met je eens. Maar als jij jezelf een jaloerse trut vindt, dan zou ik dat ook moeten zijn +_+ Ik vind je geen jaloerse trut, want het probleem licht bij jou ouders. Mijn broertje krijgt ook alle aandacht en als ik erover probeer te praten worden mijn ouders kwaad op me. Ik ben er maar mee gestopt, het helpt tog niks meer. Misschien dat het bij jou ouders helpt. Ik weet het niet, Succes

    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    Maar opzich is het ook wel handig als je broertje word voorgetrokken, want als hij een husky wilt en jij ook dan hebben jullie meer kans dat jullie het krijgen! :D


    a figment of your imagination

    heb het verplaatst naar 'lifestyle' :)

    & je broer word idd voortgetrokken,daz meestal met jongere kinderen,probeer er mss eens over te praten met je ouders?
    xx


    everybody needs a song.