• Liam Payne die een blindje jongen is en die verliefd wordt op een meisje die niet blind is.

    Ik wil een story die een beetje onderscheidt van alle andere en tot nu heb ik in geen een ( die ik heb gelezen dan) een blinde jongen gezien
    Orgineel Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 16:02 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik zeg nee. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ruri schreef:
    (...)
    blind spelen. Ik bedoel, als je verlieft op iemand word, waarom zou je er dan mee doorgaan?

    Ze bedoeld dan Liam blind IS, niet doet alsof


    Cool, neat, swell -Cry

    Buckingham schreef:
    (...)

    Het gaat om het liefde, niet om wat hij heeft of dat zij kan zien. Dat is het punt van het story.

    Ja, maar iedereen gaat fouten maken in die situatie. Als dat de bedoeling is dan heb ik niks gezegd, maar hoe zou jij het vinden als je blinde vriendje blijkt te kunnen zien?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Annwfyn schreef:
    (...)
    Ze bedoeld dan Liam blind IS, niet doet alsof

    "Liam Payne die een blindje jongen speelt", schrijft ze.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 20:52 ]


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    (...)
    "Liam Payne die een blindje jongen speelt"

    Omdat hij niet echt blind is. Zo zie ik het toch. Ze bedoelt -denk ik- dat Liam voor haar verhaal in de rol kruipt van een blinde jongen


    Cool, neat, swell -Cry

    niet origineel vind ik, dus ik zeg niet doen.

    Annwfyn schreef:
    (...)
    Omdat hij niet echt blind is. Zo zie ik het toch. Ze bedoelt -denk ik- dat Liam voor haar verhaal in de rol kruipt van een blinde jongen

    Op die manier, ja... ik las het alsof hij gewoon kan zien maar doet alsof hij blind is. Dan snap ik je. Ik denk dat alleen Buckingham het zeker weet:)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    (...)
    Op die manier, ja... ik las het alsof hij gewoon kan zien maar doet alsof hij blind is. Dan snap ik je. Ik denk dat alleen Buckingham het zeker weet:)

    Helaas reageert ze hier niet op. (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Annwfyn schreef:
    (...)
    Helaas reageert ze hier niet op. (cat)

    ze is ofline. Morgen reageert ze denk ik wel.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Gregory schreef:
    (...)

    HAHA, was dit sarcasme of niet :W


    Het was geen sarcasme, ik meen het. Hoe vaak is het de hoofdpersoon die verliefdt wordt op een dikkerd, een lelijkerd, een blinde, een dove, of iemand met een andere imperfectie? Het is altijd de hoofdpersoon die een probleem heeft, en de mooie jongen die toch verliefd op haar word.

    Wat leren we hieruit: uiterlijk is niet belangrijk. Dit geldt echter alleen voor anderen, zelf moet je gewoon keihard selecteren op uiterlijk :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ruri schreef:
    (...)
    Ja, maar iedereen gaat fouten maken in die situatie. Als dat de bedoeling is dan heb ik niks gezegd, maar hoe zou jij het vinden als je blinde vriendje blijkt te kunnen zien?


    ahaha dat zou ik niet leuk vinden maar zowiezo wie zou nep blind willen zijn dat is gewoon respectloos tegenover mensen die echt blind zijn


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Buckingham schreef:
    (...)

    ahaha dat zou ik niet leuk vinden maar zowiezo wie zou nep blind willen zijn dat is gewoon respectloos tegenover mensen die echt blind zijn

    dus hoe bedoel je speelt als in: 'Liam Payne die een blindje jongen speelt'


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ruri schreef:
    (...)
    dus hoe bedoel je speelt als in: 'Liam Payne die een blindje jongen speelt'


    Liam die een blinde jongen is ik had het denk ik verkeerd getypt


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Buckingham schreef:
    (...)

    Liam die een blinde jongen is ik had het denk ik verkeerd getypt

    Misschien kun je dan beter iets zetten als: Liam die in het verhaal blind is. dan weet je zeker dat hij het niet speelt^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Je zou het meisje blind moeten maken en dan doen dat iam wel beroemd is maar dat zij niet weet dat liam dat is :Y)
    FAIL


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."