• Ik stond gister in een winkel in Duitsland toen ik een nummer op de radio hoorde, ik heb toen meteen mijn mobiel erbij gehaald en de tekst die ik hoorde tussen de notities gezet zodat ik het later in Nederland weer kon opzoeken via Google. Nu heb ik het nummer gevonden en blijf ik hem maar grijs draaien, zijn stem is zo mooi! Het doet me een beetje denken aan Lifehouse & James Arthur.
    Anyway hier is de clip.



    En om dit topic nuttig te houden. Aan welk lied ben jij op dit moment verslaafd? c:

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2016 - 20:26 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Er is een probleem met Youtube video's de laatste tijd, ze werken enkel in een quote. Dus ik heb het voor je aangepast, want het ontregelde de pagina. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vond het een leuk liedje. Ondertussen ben ik het we wat beu gehoord, maar de zanger zijn stem blijft geweldig.^^


    The soul needs autumn.

    Ledecky schreef:
    Er is een probleem met Youtube video's de laatste tijd, ze werken enkel in een quote. Dus ik heb het voor je aangepast, want het ontregelde de pagina. ^^


    Ah dat wist ik nog niet. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mercy van Shawn Mendes staat bij mij op repeat, haha :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Woaah, wat een gaaf liedd!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuk!
    Ik replay Kids van OneRepublic nogal vaak de laatste tijd.


    16 - 09 - '17

    Ik ken het nummer al wat langer en het is inderdaad een mooi nummer.
    Zelf ben ik momenteel verslaafd aan het laatste nieuwe nummer van Britney's nieuwe album Glory: Do you wanna come over?


    De gebruikte afbeelding is fanmade en dus geen officieel promotie materiaal.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zijn stem is heel mooi, het liedje ook wel leuk, maar ik erger me echt heel erg aan zijn uitspraak, haha. Hij spreekt alle woorden zo kort af? Niet eens snel, maar kort, alsof hij de klinkers skipt.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2016 - 20:41 ]


    Your make-up is terrible

    Jaa dat nummer is echt zo goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb dit liedje nog nooit gehoord. Klinkt echt leuk! Ik ga het vaker luisteren. =)

    Ik heb deze zomer dit liedje leren kennen:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal 'm zo eens luisteren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is zo leuk nummer!!

    Ik ben op het moment aan het lied van "Boom" van Major Lazer en aan 'Hotter than hell' van Dua lipa (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik kan me zo niet herinneren aan welk ander nummer die in de beginpost me doet denken.

    Icon For Hire - Now You Know en Hilltop Hoods - 1955 staan bij mij op repeat ^^

    Ik vind vooral deze op het moment heel leuk haha. De originele versie vind ik echt klote, maar deze versie is echt love ^^

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 aug 2016 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.