• Die heb ik op mijn nagels. :Y)




    Let niet op de kwaliteit van de foto, ik had even geen beter fototoestel bij de hand. Hebben jullie ook iets leuks gedaan met jullie nagels? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe altijd wel een effen kleurtje. Zoiets ben ik te onhandig voor :'D
    Je mag het bij mij wel eens komen doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee. Maar ik vind ze echt zo ontzettend lief<3


    Food.

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben ook links, dus ik heb hier heel bewust mijn rechterhand gefotografeerd. :'D

    Aaah, slim :Y) Er komt ooit een dag dat ik mijn linkse hand ook netjes kan lakken. -Dat zeg ik al 3 jaar, maar oké t.t


    Alis volat propriis.

    Ik heb al van alles gedaan op mijn nagels. (bloos)


    -

    Negligible schreef:
    Ik doe altijd wel een effen kleurtje. Zoiets ben ik te onhandig voor :'D
    Je mag het bij mij wel eens komen doen


    Het is helemaal niet zo moeilijk hoor. Je moet gewoon wat oefenen met stippeltjes zetten en lijntjes trekken met een satéprikker. Ik heb een gogo, zo'n verzameldingetje van de C1000, die nu helemaal onder de nagellak zit. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb mijn nagels nog eens kunnen laten groeien, en dan doe ik er wel eens topcoat op. Verder gaat dat bij mij niet...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lol, dat had een mannelijke klasgenoot eens bij mij proberen te doen. Het faalde. Heel hard. :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gelnagels :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Saybia schreef:
    Da's wel mooi gedaan! Ik bijt ze (wbw)


    26 - 02 - '16

    Wow! Die zijn echt mooi! Jaloers!
    Mijn nagels zijn fluor roze, nog van een feest van afgelopen weekend..


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Superschattig! Mijn nagels zijn lang en zwart.


    I was an angel living in the garden of evil

    Awesomeee <'33
    Ik heb gewoon zilver qq.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Uww nagels lakken daar heb ik nu echt zin in :3
    mijn moeder is btw bang voor lieveheersbeestjes x3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Omg, kei leuk!
    Ik heb gewoon saaie blanke nagellak.



    Haha, toen ik de titel zag dacht ik; Jep, dat zijn rotbeesten, ben ik ook bang voor, hihi. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat wilde ik eigenlijk gister doen XD ook precies zo ^^ maar ik besloot mijn nieuwe the muppets nagellak op te doen 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.