• hoi ik wil een RPG starten,
    het gaat over 10 mensen die meedoen aan een nieuw programma.
    Ze worden per twee samengezet in 5 huisjes.
    Ze hebben elk een geheim.
    Die ze liever niet vertellen aan de rest.
    Ze mogen dat ook niet!


    Meisjes:
    1.Lucy Amber Wilson - MinnieMouseX
    2.Jade Skyler Jackson - HurtedHeart
    3.Lore Maite Lavrin
    4.Emma-Jane Jones - AppleBottom
    5. érin woods -Lynn1D


    jongens: (de jongens moeten Liam,Niall,Louis,Harry en Zayn zijn)
    1.Niall Horan -XxpeetaxX

    2. Zayn Malik - luminoase
    3.Louis Tomlinson - Pardoes
    4.Harry styles - iPayphone
    5.Liam Payne - Romarin

    -
    presentator
    1.
    2.

    willen jullie dit lijstje invullen:
    naam:
    leeftijd (16 tot 20jaar):
    geslacht:
    karakter:
    uiterlijk (mag ook een foto zijn):
    familie(hoeft niet):
    geheim:
    extra:
    Met welke boy/girl je in een huisje wil zitten(Liam,Harry, Louis, zayn en Niall kunnen niet meer):

    dit is mijne:
    naam:Lore Maite Lavrin
    Leeftijd: 18 jaar
    geslacht: meisje
    karakter: verlegen meisje maar bij haar vrienden is ze heel open en haarzelf.
    uiterlijk:


    familie: 2 jongere zusjes (Demi (16) en Lily (7))
    geheim: haar moeder woont in Miami en haar vader in Dublin ze zijn gescheiden en Lore en haar zusjes zijn gevlucht van bij haar moeder naar Engeland,ze was niet welkom bij haar vader, nu zorgt ze alleen voor haar zussen.
    exta:/
    Met welke boy/girl je in een huisje wil zitten:Liam Payne

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 17:27 ]


    Do what you love, love what you do

    Ik denk er eventjes over na


    The big big bang The reason I'm alive

    naam: Niall James Horan
    leeftijd: 18
    geslacht: man
    karakter: Ik ben altijd bang dat ik het echte karakter van Niall in de war gooi, dus is het goed als ik dit niet doe?
    uiterlijk:


    familie(hoeft niet): Broer Greg
    geheim: Hij is bi.
    extra: /
    Met welke boy je in een huisje wil zitten(Liam kan niet meer): ZICHZELF XD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik reserveer Zayn (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mag ik een meisje reserveren??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Ik reserveer een meisje. Maak haar nu wel alvast


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een meisje? (:


    The artist is the kid that survived.

    Mag ik Louis reserveren?


    All you're bullshit, makes me stronger every day.

    Ik reserveer een meisje - als dat kan(:


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    naam: Jade Skyler Jackson
    leeftijd (16 tot 20jaar): 18
    geslacht: Stiekem is ze vrouwelijk
    karakter: Jade kan zich sinds ze gepest is en haar ouders is verloren niet meer binden en doet alles liever zelf. Ze zal hulp altijd afstaan en weigert meestal mee te werken. Ze is bang voor grote groepen rond haar en zal dan ook in paniek raken. Als ze iets niet kan loopt ze weg. Ze loopt altijd al weg van haar problemen. Al hoeft ze hulp niet zelf zal ze het wel zelf geven. Ze is vriendelijk tegen bijna iedereen al vertrouwd ze niemand snel. Ze vind het dan ook niet fijn om bij iemand te slapen. Ze kan goed haar mond houden, maar is nogal verlegen. Ze vind het moeilijk om mensen te vertrouwen dus je zal haar ook niet moeten beschadigen. Als je het eenmaal hebt moet je het niet verkloten. Zodra je dat doet krijg je geen tweede kans meer. Daar geloofd ze niet ij aangezien mensen met een tweede kans har alsnog pijn deden. Jade huilt niet meer fijn en draagt altijd een mesje bij haar als ze geestelijk gepijnigd is en zet dit om naar het lichaam aangezien dat meer kan verdragen. Jade is een beginner in de liefde, maar zee is verstandig en zal niet zomaar haar hart vergeven. Omdat ze sinds haar 15 of 16 al alleen is woont ze ook alleen. Dit was eigenlijk niet toegestaan, maar niemamd kon haar tegen houden. Hierdoor kan Jade super goed koken al eet ze zelf niet veel. Als je haar wilt zien eten doet ze dat om het daarna uit te kotsen. Dit doet ze als niemand om haar heen is en gaat niet meteen na het eten naar de wc. Eigenlijk is ze nogsteeds gekwetst en heeft ze een schouder nodig om uit te huilen al geeft ze dat niet toe.
    uiterlijk (mag ook een foto zijn):


    familie(hoeft niet): Haar vader en moeder zijn overleden in een auto ongeluk toen Jade 15 was. Haar zus ook. Ze heeft nu alleen nog haar broer van 21, maar deze zit in het leger. Ze leeft voor zichzelf en kan daardoor dus soms nogal bits zijn. Ze wilt mensen daardoor ook niet dichtbij hebben aangezien ze ze toch wel kwijt zou raken of ze haar pijn zouden doen.
    geheim: Jade snijd zichzelf al sinds haar 14e al heeft ze niet veel of genoeg littekens om het echt aan te tonen. Als ze ze heeft heeft ze een klein wit streepje. Jade doet nu nig steeds aan zelfbezering. En pijnigd zichzelf nog steeds. Ze heeft sindshaar 16 ook Anorexia gekregen omdat ze zichzelf wilt laten lijden en zeer eigenlijk verslaafd aan is geworden. Ze vind het ook haar schuld dat haar ouders overleden.
    extra: Jade is vroeger gepest vanaf 13 jarige leeftijd. Hierdoor begon ze met snijden al werd het snel verslavend. Ze werd in elkaar erlangen en uitgescholden. Toen Jade ook in elkaar geslagen was belde ze haar moeder om haar. Te komen halen. Ze waren voor haar zus al naar een universiteit opzoek en ze kwamen meteen terug. Gevolgt door een auto ongeluk. Ze heeft het zichzelf nooit vergeven want ze vind het haar schuld. Als ze niet gebelt had was het vast anders gelopen en leefde haar Ouders nog
    Met welke boy je in een huisje wil zitten: Hazzaaaa

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:22 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    naam: Lucy Amber Wilson
    leeftijd (16 tot 20jaar): 19
    geslacht: Vrouw
    karakter: Lucy is van zichzelf altijd erg vriendelijk. Ze durft niet iemand pijn te doen, van binnen en van buiten. Ze is niet echt verlegen, maar ook niet echt dat ze meteen op iemand afstapt. Ze is erg behulpzaam. Als ze iemand helpt, geeft het haar een soort van voldoening. Ze kan soms ietwat bazig zijn, maar dat is dan meestal omdat ze het gewoon goed wilt doen. Ze laat het nooit zien als ze gekwetst is of zo en ze kan niet goed voor zichzelf opkomen. Ze is erg onzeker, maar dat komt vooral door haar verleden, waar ze niet graag over praat. Sinds ze niet meer verslaafd is, wilt ze alles goed doen en niemand meer teleurstellen.
    uiterlijk (mag ook een foto zijn):



    familie(hoeft niet): De helft van haar familie woont in Indonesië, waar ze dus elk jaar naar toe gaat. Ze ziet die kant van haar familie dus niet zo vaak. Ze heeft 1 oudere zus (Kayleigh) en 2 jongere (Sasha en Naomi). Haar ouders heten Aliyah en Mason
    geheim: Ze is ooit alcoholverslaafde geweest waardoor ze nooit alcohol drinkt. Het was ooit zo erg dat ze een keer dronken op school kwam.
    extra: Ze is half-Indonesisch
    Met welke boy je in een huisje wil zitten(Liam kan niet meer): Louis

    De rest komt nog

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 20:39 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Naam: Emma-Jane Jones
    Leeftijd (16 tot 20jaar): 19, jarig op 10 december.
    Geslacht: Meisje
    Karakter: Emma-Jane is een zeer vrolijk meisje over het algemeen, ze heeft nooit problemen met iets en zal meestal met alles instemmen, tenzij het haar echt niets lijkt, ook vindt ze dat ze open moet zijn tegen iedereen, ze zal niet alles vertellen, maar dat is niet zo erg, zegt ze. daarnaast kan ze ook best stil zijn, ze houdt ervan om mensen op te vrolijken. Ze is zeer dromerig en is zeer nieuwsgierig.
    Uiterlijk (mag ook een foto zijn):



    Chloë Grace Moretz
    Familie(hoeft niet): Haar ouders zijn gescheiden, ze heeft een oudere broer, Michael, en woont bij haar oma, Kristine.
    Geheim: Emma-Jane is ooit medeplichtige geweest in een moordzaak, ze had de foute vrienden en heeft hiervoor in een instelling gezeten.
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden, hierdoor is ze bang van de liefde en gelooft er ook niet echt in, ze wil niet in een relatie komen en dan uit elkaar gaan door een stomme ruzie.
    Met welke boy je in een huisje wil zitten(Liam kan niet meer): Louis? Of iemand anders, het maakt me niet echt uit. (: Zayn, whoop.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:12 ]


    The artist is the kid that survived.

    Cheesburger schreef:
    Ik denk er eventjes over na

    Oke :)


    Do what you love, love what you do

    XxPeetaxX schreef:
    naam: Niall James Horan
    leeftijd: 18
    geslacht: man
    karakter: Ik ben altijd bang dat ik het echte karakter van Niall in de war gooi, dus is het goed als ik dit niet doe?
    uiterlijk:


    familie(hoeft niet): Broer Greg
    geheim: Hij is bi.
    extra: /
    Met welke boy je in een huisje wil zitten(Liam kan niet meer): ZICHZELF XD


    Is niet erg hoor!
    dankje dat je wil meedoen! :)


    Do what you love, love what you do

    Luminoase schreef:
    Ik reserveer Zayn (:

    Okai :)


    Do what you love, love what you do

    [ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 17:36 ]


    Do what you love, love what you do