• Het album van One Directione 'Up all night' komt in Nederland uit op 18 november. Dit is dus eerder dan in Engeland, en ik heb echt zoiets van: 'HAHA'.
    Daarbij móét ik het hebben, zonder is mijn leven niet compleet.
    Anyone else who feels this way? (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Genius schreef:
    Nee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, ik niet


    As travars

    Jees, moeten ze titels nou écht metéén jatten van een andere artiest? Blink-182 heeft namelijk een nieuw liedje "up all night" en ik geef de voorkeur aan hun liedje. No offense.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Jees, moeten ze titels nou écht metéén jatten van een andere artiest? Blink-182 heeft namelijk een nieuw liedje "up all night" en ik geef de voorkeur aan hun liedje. No offense.

    Er zijn zoveel liedjes met die naam :W


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ashmore schreef:
    (...)
    Er zijn zoveel liedjes met die naam :W


    As I said: no offense. I just don't like it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Jees, moeten ze titels nou écht metéén jatten van een andere artiest? Blink-182 heeft namelijk een nieuw liedje "up all night" en ik geef de voorkeur aan hun liedje. No offense.

    Volgens mij kun jij er niet zo goed tegen als twee dingen dezelfde titel hebben, hè? :Y)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Volgens mij kun jij er niet zo goed tegen als twee dingen dezelfde titel hebben, hè? :Y)


    Ik raak er verward van. Echt, héél erg, net als met het liedje "invincible" van Muse. OK go heeft namelijk ook een heel leuk nummer met dezelfde naam en ik heb ze beide op mijn iPod, klik ik erop: GEEN MUSE! It's frustrating. :( xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Nee.


    26 - 02 - '16

    Genius schreef:
    Nee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Nee.