• Waar staat dat RPG toch voor? Mijn halve actieve topics beginnen met [RPG]. En ik snap het niiehiiiiet!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Role Playing Game

    Role Playing Game (nerd) Maar Rood Paarden Gehalte was een goede suggestie :'D

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:37 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Role Playing Game, je speelt dan een verzonnen personage of een personage uit een boek of film.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Role Playing Game, je speelt dan een verzonnen personage of een personage uit een boek of film.


    comfort in c h a o s

    Tempesta schreef:
    Role Playing Game (nerd) Maar Rood Paarden Gehalte was een goede suggestie :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    rpg

    red papa gouw
    ren precies goed
    rood paars groen
    rechts past goed

    eigenlijk staat het voor role playing game.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Hahaha, geniale versie ervan. Rode paarden gehalte.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Heuh, maar waarom zijn daar allemaal topics over?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Heuh, maar waarom zijn daar allemaal topics over?

    Omdat er een heleboel verschillende RPG's zijn 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eigenlijk is het Rode Piraten & Gladiatoren, maar nice try. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik snap het toch niet. Gaan deze mensen op Q dan een beetje een persoon nadoen? Net zoals met barbies spelen? (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Ik snap het toch niet. Gaan deze mensen op Q dan een beetje een persoon nadoen? Net zoals met barbies spelen? (krul)

    Hahaha :'D Jij hebt een geniale gedachtegang. 8) En je zou het kunnen vergelijken, al is het waarschijnlijk wel iets volwassener.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Snor schreef:
    Ik snap het toch niet. Gaan deze mensen op Q dan een beetje een persoon nadoen? Net zoals met barbies spelen? (krul)



    Soort van. Maar iets volwassener


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Snor schreef:
    Ik snap het toch niet. Gaan deze mensen op Q dan een beetje een persoon nadoen? Net zoals met barbies spelen? (krul)

    Eigenlijk komt het neer op een verhaal schrijven met andere personen zonder dat je een vast pad hebt afgesproken op voorhand.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Aha, en dan is het in het topic van.
    "Nee, ik moet bevallen."
    "Och dame, ik kom je redden, ik ben namelijk de superhero."
    Of begrijp ik het toch weer verkeerd?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room