• ik ben bi, maar ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen. ik heb ook een vriendin. ik weet niet zkr hoe ze gaan reageren. Hebben jullie tips???

    xxx

    'Mam,pap, ik moet jullie iets vertellen. Kunnen jullie even gaan zitten? Ik ben bi.' meer kan je niet doen, toch? ;-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Mam, pap mag mijn vriendin langs komen. Nee ze is geen gewone vriendin maar mijn vriendinnetje.
    Of mam pap, ik ben bi en heb een vriendin.
    Lijkt me vrij makkelijk.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:00 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Gewoon gelijk zeggen, er niet overheen lullen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Edhelia schreef:
    Gewoon gelijk zeggen, er niet overheen lullen


    Dat lijkt makkelijker dan het is.


    26 - 02 - '16

    Heey meid,
    Ik ben zelf ook bi- seksueel maar ik zag net aan je leeftijd dat je 14 bent.
    Rond die tijd zit je nog midden in de pubertijd en kan het zijn dat je wilt experimenteren met meisjes.
    Natuurlijk weet ik niet hoe ver jij met dat experimenten bent, maar je bent nog best jong.
    Het kan ook een fase zijn waar je inzit.
    Als je toch 100% zeker weet dat je bi-seksueel bent zal ik je ouders bij elkaar roepen en uitleggen dat je ook op meisjes valt.
    En dat je een vriendin hebt maar het moeilijk vond om te vertellen.

    Succes ermee!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ohohoh ervaring 8D

    Nou, op een passend moment vraag je aan je moeder/vader: 'Pap/mam, zou je het erg vinden als ik een vriendin heb?'


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Edhelia schreef:
    Gewoon gelijk zeggen, er niet overheen lullen


    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het zijn wel je ouders tegen wie je het moet zeggen.


    26 - 02 - '16

    Nou, niet voor het één of het ander maar je bent 14, je kan onmogelijk al weten welke kant je op wil. Dus misschien moet je nog even wachten met het vertellen tot je zeker weet dat dit geen bevlieging of probeersel is. En ga nu niet zeggen dat ik ongelijk heb want mij overtuig je toch niet :Y) Maar goed, als je geluk hebt reageren ze zoals mij, als je ongeluk hebt worden ze boos en dan kan ik je niets anders dan succes wensen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    "Hou zouden jullie het vinden als ik bi was?"
    En dan zie je de reactie./


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het zijn wel je ouders tegen wie je het moet zeggen.

    Als er iemand is die je zou neme zoals je bent en die je accepteert zijn zij het wel. Je bent wel hun 'kleine meisje.'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    "Kijk pap en mam, dit is mijn vriendin. Ze is leuk hea?" Easy. Zo lijkt het niet, maar ze willen gewoon dat je gelukkig bent. Of dat nou met een jongen of een meisje is, maakt hen echt niets uit. Het lukt je wel, echt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hey mam, ik heb een 4 voor wiskunde en oh, ik ben bi.

    Starkiller schreef:
    Hey mam, ik heb een 4 voor wiskunde en oh, ik ben bi.

    Dit zou werken. Of zeg eerst dat je zwanger bent en dan 'grapje, ik ben alleen bi'. Verzacht de pijn.

    Of schrijf een brief. Dat heb ik gedaan. Ik schreef een brief aan mijn moeder dat ik op lekkere wijven val dat ik lesbisch ben en die zei het aan mijn vader.


    I can't even think straight.

    Als je het echt zeker weet zou ik het vertellen. Ik had een vriendin, toen ze net zo oud was als jou dacht ze ook dat ze bi was. Maar nu is dat echt niet meer zo (:

    Northanger schreef:
    Nou, niet voor het één of het ander maar je bent 14, je kan onmogelijk al weten welke kant je op wil. Dus misschien moet je nog even wachten met het vertellen tot je zeker weet dat dit geen bevlieging of probeersel is. En ga nu niet zeggen dat ik ongelijk heb want mij overtuig je toch niet :Y) Maar goed, als je geluk hebt reageren ze zoals mij, als je ongeluk hebt worden ze boos en dan kan ik je niets anders dan succes wensen.


    ik wist dat ik bi was sinds ik 13 ben :') al val ik meer op jongens, vrouwen trekken mij evenveel aan :') en mijn jongens moeten ook iets vrouwelijks hebben.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.