• ...om verliefd te worden op jongens die daar totaal niet mee bezig zijn?!
    Juist oké, ik heb in het forum gezocht naar topics over dit onderwerp, maar in de eerste drie/vier pagina's was niks te vinden hierover, dus is het officieel legaal om dit aan te maken :'D Don't judge, ik ben een beetje wanhopig nu.

    Goed, ik weet dat veel mensen afhaken bij lange verhalen, dus ik zal het kort houden. Twee van mijn geweldige (kuch) karaktertrekjes zitten mij behoorlijk dwars. Ik ben namelijk erg verlegen wat betreft jongens, en daarnaast word ik heel erg snel verliefd. En de afgelopen jaren ben ik er achter gekomen dat dit altijd jongens zijn die totaal niet met liefde bezig zijn.
    Zo ook deze keer. Ik vind een jongen uit mijn klas heel erg leuk, maar dat heeft hij natuurlijk niet door. Ik heb het een tijdje aangekeken, want soms is het gewoon een bevlieging, maar deze keer verdwijnt het gevoel niet. Het word erger. En ik zou het heel erg leuk vinden om... nou ja, om iets te krijgen met hem. Alleen speelt mijn verlegenheid hier een vervelende rol, en ik weet niet goed hoe ik hem zou kunnen laten merken dat ik hem leuk vind.

    Daarom heb ik jullie hulp nodig. Hebben jullie misschien tips voor een verlegen meisje dat heel graag meer in contact wil komen met een crush? En hoop ik eigenlijk niet op tips als 'stap gewoon op hem af', want zoals veel verlegen mensen hier op Q wel kunnen beamen, dat werkt niet bij ons(!). Dusss ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :3

    Ik wil je in ieder geval de tip meegeven om niet meteen te hopen dat je 'iets met die jongen kan krijgen'. Ik zou proberen te denken 'Misschien is het wel leuk als ik hem beter kan leren kennen'. Dat klinkt ook al een stuk minder eng, toch? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik wil je in ieder geval de tip meegeven om niet meteen te hopen dat je 'iets met die jongen kan krijgen'. Ik zou proberen te denken 'Misschien is het wel leuk als ik hem beter kan leren kennen'. Dat klinkt ook al een stuk minder eng, toch? (:


    Ik snap wat je bedoeld, bedankt!
    Ik wil wel even laten weten dat ik niet op die manier denk. Ik bedoelde eigenlijk dat ik altijd genoegen nam met alleen naar diegene kijken, maar dat ik nu ook echt 'dichterbij wil komen', if you know what I mean

    Je doet me aan mij denken qua dat op niemand af durven te stappen, zelf had ik dat ook altijd. Ik zou het gewoon proberen eerst vrienden te worden met hem en kijken of hij nog even aantrekkelijk blijft. Dat was mijn manier tenminste.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hmm-mmm iedereen zegt dat ja, dat zal wel het beste zijn ^^