• Tussen de volgende ideeën. Ik zeg bij deze, ik wil het eerst (bijna) afschrijven voor ik het online zal zetten en blijf werken aan mijn andere stories. Ik wil gewoon dat alles perfect is, dit keer en wil niet continu beïnvloed worden doordat mijn lezers liever een ander personage zien.

    Idee één.

    Ze pakken alles van me af, maar dat is nu voorbij. Ik heb namelijk niets meer. Ik slaap in de ijskoude kelder van mijn huis, mijn mmoeder is uit huis gevlucht, mijn vader is een alcoholist en doet, net als ik, aan automulatie. Alle spullen die ik heb, daar werk ik zelf voor, ik betaal zelfs de huur mee. Telkens als ik met een mobieltje, wat nauwelijks iets kostte, op school kom, pakken ze het af. Als ik ergens in geloof, pakken ze het af. Ik ben een simpele jongen, zonder enige bezittingen, zonder enige trots. Ik ben gebroken. Ik werk me kapot, word geslagen en vertrapt, niemand heeft oog voor mij. Niemand mag mijn situatie zien. Maar dip vanbinnen, smeek ik iedereen te ontdekken wat er gaande is, ikstort in, míjn leven bestaat niet. Ik leef voor anderen


    Idee twee
    Omschrijving:
    Iedereen keert zich tegen me. De ijskoude blikken waarmee ze me aankijken zijn verschrikkelijk. Ik ben verminkt, mijn oogleden zien rood, en zijn slechts twee propjes vel, mijn ogen zelf knijp ik altijd tot spleetjes, niet alleen om de pijn te verminderen ook zodat niemand mijn witte pupillen kan zien. Na een verschrikkelijk ongeluk werd ik wakker in het ziekenhuis, ik was alles kwijt en geen van de doktoren wilde me vertellen wat er was gebeurt. Mijn ouders verzwegen alles en verstopten me voor de buitenwereld. Mijn moeder begon toen met het slaan. Ze wilde geen verminkt, lelijk, waardeloos kind. Ze schaamde zich voor me, ze durfde nooit aan haar collega's te vertellen: 'Dit is mijn meisje, is ze niet prachtig?' Ik ben wèl mooi, van binnen. Vertel me dat ik prachtig ben. Ik heb het nodig en ik was ooit prachtig, vroeger. Van buiten, nu nog enkel van binnen. Waarom ziet niemand mijn stralende lieve persoonlijkheid? Ik heb het ongeluk overleeft en ben niet blind, maar de rest lijkt het tweede deel van het ongeluk te hebben gekregen. Ze zien me niet meer.


    Welk idee moet ik verderschrijven? Toelichting op mening mag ook :Y)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 19:02 ]


    Let it come and let it be

    Idee 2, dat laatste is zó mooi. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dankje :3


    Let it come and let it be

    Ik heb de Ideeën verkort :Y)


    Let it come and let it be

    Idee 2. Definitively. Geweldig beschreven!


    26 - 02 - '16

    de tweede


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dankjulliewel (:


    Let it come and let it be

    De tweede, die vind ik ook het mooiste beschreven.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lol, ik dacht juist dat ik de 2e het slordigst had beschreven (clown)


    Let it come and let it be

    Idee 2.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg, die tweede. Ik sméék je letterlijk om die tweede te doen, hij is werkelijk práchtig.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Wauw, dat tweede! Maar het is wel 'wat er was gebeurd'.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    2.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Het is automutilatie, niet automulatie. Er staat ook mmoeder in het 1e.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Het is automutilatie, niet automulatie. Er staat ook mmoeder in het 1e.

    Sorry ik heb vandaag niet echt mijn dag wat betreft typen en alles D:


    Let it come and let it be

    LUCKY13 schreef:
    Omg, die tweede. Ik sméék je letterlijk om die tweede te doen, hij is werkelijk práchtig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.