• Dear Happy Book,
    Ik kwam erachter dat ik gelukkig was.
    Een vreemde ontdekking.
    Ik had nog nooit zo oprecht gelachen. Zo onbewust.
    Jij. Ik. We gaan verder. Het leven in.
    Het verleden achter ons laten.
    De toekomst begroeten. Met een lach, een spontane.


    Mya. Al snel leerde ze het leven ontdekken. Nooit had ze de tijd kind te zijn. Ze realiseerde op 14-jarige leeftijd dat haar ouders niets om haar gaven. Dat hadden ze nooit gedaan. Ze merkte hoe ze dit alles niet verdiende en liep weg. Weg van huis. Los. Vrij. Weg van haar familie en alles wat ze hadden opgebouwd. Mya was anders dan hen. Ze wou dan ook niets met hen te maken hebben. Weg. Zonder iets te zeggen. De natuur in. Adventure. Alleen? Neen. Altijd had ze haar Happy Book bij zich, voor wanneer ze het positieve nergens meer in zag. Het Happy Book was een boekje waarin ze simpele dingen in noteerde. Simpele redenen waarom ze gelukkig kon zijn, zou moeten zijn. Mya leert mensen kennen. Het goede, het kwade. Ze ontdekt.


    Ik hoop dat jullie hem wagen. Dat hoop ik echt.
    HOOFDSTUK 1

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 14:20 ]

    Klinkt interessant :3


    i put the fun in funeral

    Misschien dat dit mijn eerste abo op een verhaal word dat onbekende personen heeft.

    Azian schreef:
    Misschien dat dit mijn eerste abo op een verhaal word dat onbekende personen heeft.

    Dan is het een uitdaging voor mij om je te overtuigen :Y)

    Ik denk dat ik hem ga lezen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Sounds interesting. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    In de beschrijving staat "Advanture", ik neem aan dat dat "Adventure" moet zijn? In elk geval klinkt het erg interessant, ik denk dat ik morgen je eerste chapter ga lezen :3


    “Love is a contradiction.”

    Audacity schreef:
    Klinkt interessant :3


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hm... Okay, ik zal eens kijken :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eastwick schreef:
    In de beschrijving staat "Advanture", ik neem aan dat dat "Adventure" moet zijn? In elk geval klinkt het erg interessant, ik denk dat ik morgen je eerste chapter ga lezen :3

    OH, dankjewel! Ik pas het meteen aan. (: