• Hii,
    ja, ik verveelde me nogal en dan ga je zo'n dingen doen hea... xD
    mja,
    in ieder geval...
    hoelang fietsen jullie naar school? En hoelaat staan jullie dan op?
    ik moet om half 7 opstaan -_-' en om half 8 vertrekken want ik moet 3 kwartier fietsen -_-''
    En op de terugweg rijden we altyd de maïs in xD


    Dead but delicious

    ik sta om kwart voor 7 op + ik ga 7.50 naar school en ik doe er 15-20 minuten over.

    ik moet 3 min fietsen xD k woon 500 meter van school als ik wil kan ik lopen maar daar ben ik te lui voor x') en ik sta om half 8 op:)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik sta om 6.55 op en als ik met de fiets ben vertrek ik om 7.55 en met de bus ga ik om 7.50 en ik ben nu moet ik met de bus dus.

    Ik ga met de bus.
    Opstaan om 05:30, weg om 07:00.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    07:35 sta ik op. En rond 08:12 vertrek ik en ik doe ong. 3 minuten over om te fiesten :P


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)

    Orewh das mii coowl:
    Ik trein
    Jij treint
    Hij treint
    wij treinen

    JIPPI <3<3 ik hb vn trein een werkwoord gemaakt :D


    Oh dat is cuwl ^^!
    Maar ik trein dus een half uur naar school, en dan metro ik ook nog 10 minuten :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik doe er ongeveer een kwartiertje over, als ik echt heel sloom fiets, maar meestal zo'n 10 min.

    Bij mij is het een kwartiertje fietsen...(als ik snel fiets..) ik ga 10 voor 8 weg.. en meetsal ben k net optijd...


    i can't pretend you're nothing special

    School begint op 8.15. Sta om kwart over 7 op en vertrek op 8 uur.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik sta om kwart voor 7 op, en ga om kwart voor 8 weg. Ik doe er 20 minuten aan om te lopen, en ik loop naar school. Maar met de fiets zal ik er maar een kwartiertje aan doen, en het is minder vermoeiend dan fietsen. Maar, ik haat fietsen

    ik sta om 5.50 op
    ik moet om 7.30 thuis vertrekken, en moet de bus om 7.38 :Y)
    mijn les begint om 8.40 x')


    If you want me to listen, whisper...

    3 kwartier.. ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik sta om 7 uur op maar mijn school begint eerder dan die van jullie( namelijk om 10 over 8 jah mensen dat is vroeg ik weet het) maar k fiets in 7 min naar school

    ik fiets elke dag van huis naar school een half uur-.-

    Ik sta om 7:00/7:15 op, en ga 7:55/8:00 weg. Moet 20 minuten fietsen. Meestal ben ik iets te laat, en moet ik rennen als ik de volgende dag niet 8:00 uur op school moet zijn. -_____-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.