• Ja jongens, ik ga het uitmaken met mijn vriend. Er zijn heel veel dingen gebeurd en ik word er gewoon helemaal knettergek van. Mijn hart doet pijn, maar dit moet echt gebeuren, anders maak ik mezelf doodongelukkig.

    Hebben jullie tips hoe ik het uit kan maken? En een bepaalde locatie, waardoor ik zo van hem kan weglopen? Thank you.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij hem thuis. Een openbare plek is helemaal niet handig om de nodige dingen te zeggen, bij jou thuis kan je hem moeilijk eruit schoppen en het is niet zo aardig om hem naar jou toe te laten komen en hem dan weer buiten de deur te zetten nadat je je zegje heb gedaan.
    Pfft, wat kut zeg, ik hoop dat het een beetje lukt, en alvast heel veel sterkte voor de komende tijd.


    Your make-up is terrible

    Wat Nikki zegt. Heel veel sterkte, ik weet hoe kut het is.


    Life is hard and then we die

    Niet met hem in discussie gaan als hij vraagt waarom, of om nog een kans. Blijf bij deze beslissing en loop weg als hij door blijft vragen/zeuren.
    Ik zou het daarom ook ergens in een park of iets vertellen, een openbare plek van waar je snel naar huis kunt, of zoals hierboven gezegd, bij hem thuis.
    Heel veel succes en sterkte!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2012 - 23:35 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Geen tips, maar.. Succes en veel sterkte voor de komende tijd, Annabeth! (flower)

    Balen, meid.. ik weet hoe lastig dat is.. Meer dan veel succes kan ik je niet wensen! <3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Balen, meid.. ik weet hoe lastig dat is.. Meer dan veel succes kan ik je niet wensen! <3

    Ik haat mezelf echt dat ik het ga uitmaken. Maar dit kan gewoon niet zo verder. Ik huil nu ook, het is gewoon zo kut allemaal. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thuis is wss inderdaad het beste. Uitmaken in het openbaar is alleen leuk als je van toneelspelen houdt, en bij jou thuis is ook zo flauw, om hem naar je toe te laten komen en vervolgens eruit te schoppen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Good luck girl.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    Bij hem thuis. Een openbare plek is helemaal niet handig om de nodige dingen te zeggen, bij jou thuis kan je hem moeilijk eruit schoppen en het is niet zo aardig om hem naar jou toe te laten komen en hem dan weer buiten de deur te zetten nadat je je zegje heb gedaan.
    Pfft, wat kut zeg, ik hoop dat het een beetje lukt, en alvast heel veel sterkte voor de komende tijd.

    Dat dus. Jammer dat het zo gelopen is, je zag er zo gelukkig uit met hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet zeggen:
    "*naam vriend*, ik moet je wat zeggen. Ik ben niet wie je denkt dat ik ben. Ik ben een tovenaar. Kijk maar. POEF! Je bent vrijgezel"

    Oke, doe dat maar niet. Gewoon bij hém thuis inderdaad en dan gewoon zeggen wat je dwarszit


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Awh wat kut voor je! Ik ga je geen tips geven want ik maakte het ooit eens uit op Valentijnsdag (zip)
    Anyways want Nikki zegt lijkt me het beste.. Succes!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat Assassin zegt, denk ik. Ik heb er verder niet zoveel ervaring in. Maar ik wil je wel even veel succes en sterkte wensen. Good luck. <3

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 10:39 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awh wat jammer voor je. En je was zo enthousiast over je relatie.

    Het beste is dat je het inderdaad bij hem thuis doet. Hoe je het precies zegt weet ik niet, maar ik neem aan dat het naar aanleiding van iets is en misschien kan je dat wel gebruiken als argument waarom het niet meer klikt. Ik heb eigenlijk echt geen idee hoe je zoiets doet, maar het zal je wel lukken.
    Succes en sterkte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Success


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Bedenk van te voren goed Hoe je het gaat zeggen..
    Je kan een plek nemen dicht bij je huis. Bijvoorbeeld een park of speeltuintje waar een bankje staat.
    Voor de rest wens ik je super veel succes en sterkte!

    xx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust