• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik liep naar de woonkamer en keek naar Jake die verveeld naar de plafond staarde. 'Wat wil je doen Jake' zuchte ik. Ik zag dat Carmen naar buiten liep. Ik keek haar vragend aan. 'Even tegen mijn zussen zeggen dat ik hier ben dan weten hun dat' ik knikte.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik haalde mijn schouders op. "Geen idee... Was mág ik van jou doen?" Vroeg ik met een grijns

    bella
    Ik keek hem aan en besloot mee te spelen. 'Minder eten, slapen en je mond houden' ik keek hem streng aan en daarna begonnen we te lachen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ff eten tot over een kwartier owja moet nog douchen een halfuur dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik schoot in de lach. "Echt? Vind je het niet vervelend als ik adem Bels? Of dat ik soms echt heel soms even met mijn ogen moet knipperen? "

    bella
    'Ademen dat kan maar net maar knipperen nee dat kan echt niet Jake'grinikte ik sarcastisch


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik trek een nep zielig gezicht. "Bella je wilt me toch niet zeggen dat je wilt dat mijn ogen uitdrogen, verschrompelen en er uit vallen?"

    [ik ga eten]

    bella
    Ik proeste het uit. Ik kon niet meer stoppen met lachen
    [oke kom je nog wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ben er, maar ik schrijf ook voor verhaal]


    We're all mad here. You'll fit right in.

    [oke. anders kom je nu want je staat buiten te bellen en bella en jake hebben lol]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Eindelijk kon ik ophangen. Die stomme verkopers ook [oke ik verzin maar wat]!
    Snel loop ik naar binnen.


    We're all mad here. You'll fit right in.

    bella
    'Jake je moet je rustig houden' lachte ik keihard. Jake werd rood van het lachen en ik begon nog harder te lachen. Toen Carmen binnen kwam begonnen we weer te alhen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Met een geamuseerde blik keek ik naar de lachende Bella en Jake. 'Zeg, gaat het goed?'


    We're all mad here. You'll fit right in.

    Bella
    'Ja'kreeg ik er net uit voordat ik verder begon te lachen. 'Jakie je knipperde' grinikte weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Carmen
    Ik lachte en liep naar de bank waar ik me op liet vallen. 'Blij dat het goed met je gaat, bella,' zei ik glimlachend.


    We're all mad here. You'll fit right in.