• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =TheDirection
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    meggie= Spaarkoe

    Vladimir = iUser 3de x
    Carlisle =Fayan
    Jacob = TheDirection
    Embry = Emrys
    Seth = Schneider
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D


    Ex astris, sciencia

    Elena
    Ik glimlach. ‘‘Ik hou van je, Embry.’’ Glimlach ik terwijl ik me in zijn warme armen opkrul, en in slaap val.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Embry
    Ik glimlachte ook. "Ik hou ook van jou." De weg naar mijn huis duurde maar eventjes en Elena bleef slapen. Ik legde haar op mijn bed en stopte haar in. Haar ogen bleven gesloten en ze zag er liever dan ooit uit. Zachtjes kuste ik haar en ging toen naast haar liggen. Ik was moe,

    bella
    Jake gaf me een kus. Even werd ik overspoeld door een beetje geluk. Zou hij het me echt vergeven. Ik liep terug naar de keuken om wat water te pakken. Ik kon er even niet meer tegen en begon zo zacht mogelijk te snikken. Hoe kon ik hun pijn doen als hun zo lief waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Bella liep weer weg. Ik hield van haar, ze was mijn oudere zus die je practies bijna helemaal heeft opgevoed. Ik vroeg me af waar Nessie was maar ik was te moe haar te gaan zoeken.

    Bella
    Ik dacht na. Wat bezielde me om hun dit aan te doen. Ik probeerde me zacht te houden maar dat lukte niet helemaal zoals ik gewild had. Ik kon alleen maar hopen dat Jake lag te slapen of me niet hoorde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Bella bleef wel erg lang weg. Ik spitste mijn oren om te luisteren. Huilde ze nou? Ik gooide de deken van me af en stond met enige moeite van het bed op. Zo zacht ik kon liep ik naar de keuken waar ik haar zag.

    Bella
    Ik probeerde me weer rustig te krijgen wat maar langzaam lukte. ALs ik met tranen kon huilen zou ik me opgeluchter voelen dat wis ik wel. Ik pakte een beker voor Jake en draaide de kraan open. Ik liet de beker vollopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik liep langzaam naar haar toe. "Bella?" Voor ze kon reageren sloeg ik mijn armen om haar heen en streelde haar haar. "Niet huilen Bella." Fluisterde ik.

    bella
    Ineens hoorde ik mijn naam. Voor ik kon bewegen had ik 2 armen om me heen. 'NIet huilen bella' fluisterde hij. Ik bergon weer te snikken en verstrakte mijn greep om hem. IK begroef mijn gezicht in zijn warme borst.
    [ehm hoe bedoel je strelen men zit hier te huilenxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Rustig Bella." Mompelde ik. "Niet huilen alsjeblieft, alles is nu toch weer goed?" Ik kee haar aan.

    Bella
    Jake keek me aan en ik knikte. Ik dwong mezelf om rustig te worden. 'Ik had je zo graag als broer gehad Jake' jammerde ik. Oke waarom zei ik dat. Zou ik hem minder pijn doen dan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    Ik glimlachte. "Bells je bent voor mij mijn zus! Misschien niet écht maar het voelt wel zo." Ze keek me aan. "En niets kan dat veranderen."

    Bella
    Toen ik dat hoorde werd ik helemaal blij van binnen. Er kwam een klein lachje rond mijn mond. 'Jake kun je mij alles vergeven wat ik iedereen heb aangedaan?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake

    Ik lachtte ook. "Natuurlijk, daar zijn we toch familie voor?" Ik trok haar weer tegen me aan en leunde met mijn kin op haar hoofd.

    bella
    Ik lachte blij. Hij zou het me echt vergeven. Daarna trok ik me losvan hem. Hij keek me verbaasd aan. 'Je zou rustig aan doen hup hup naar de bank' ik duwde hem voorzichtig richting de woonkamer. Hij keek me smekend aan. '
    Oke geen deken' zei ik. Snel liep ik richting de keukeen voor nog wat te eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan