• ik heb drie uur bij de kapper gezeten, maar dan heb je ook wat. dit is dus het resultaat. het zit hier nogal scheel maarja...
    mensen die denken huh? waar heeft ze het over, gisteren had ik dus dithttp://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119289&page=1 topic geopend dat ik het vandaag zou doen. wat vind je er van?

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=225586

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 19:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 nov 2011 - 19:33 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    LoveLover schreef:
    (...)

    sorry nee, de kleuren passen gewoon niet goed bij elkaar


    (Be)lieve in (you)rself

    sorry ik vind het niet echt mooi...


    dream, dare, fly!

    Ik vind het zelf niet geweldig, maar dat je zoiets durft te doen is wel heel sterk. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind niet echt dat het met mooi gat met je golvende haren, maar meer met stijl haar. En de kleuren. blauw en blond, gaat niet echt samen.

    Austen schreef:
    Neem de directe link
    Ik vind het niet mooi. Sorry. Vond je kapper dat wel een goed idee eigenlijk?


    I was an angel living in the garden of evil

    Rizardo schreef:
    i uhh..
    no comment


    Let it come and let it be

    Ik vind het wel vet (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind het stoer van je, maar wil het zelf niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zou het met donkerbruin oververven, want de kleur blauw vind ik niet mooi bij jouw blonde kleur.

    Hmm nee, je vraagt eerlijk om een mening, maar ik vind het niet mooi. Deels misschien ook omdat ik het totaal niet bij je gezicht vind passen.

    Maar hé, als jij er maar blij van wordt, toch? (:


    ars moriendi

    Madara schreef:
    Ik zou het met donkerbruin oververven, want de kleur blauw vind ik niet mooi bij jouw blonde kleur.

    Rood bedoel je ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    En daarvoor heb je 3 uren bij de kapper gezeten?

    ik vind het niet mooi en vind het niet passen bij je gezicht.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee, ik vind het een beetje zonde van je tijd en geld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Trouwens, niemand anders die deze titel misleidend vond :'D?

    Zalwelaanmijliggen. (cat)

    Sock schreef:
    En daarvoor heb je 3 uren bij de kapper gezeten?

    ik vind het niet mooi en vind het niet passen bij je gezicht.


    SHHHHHH Chris! Je moet het niet zo hard zeggen, dat is gemeen. Relnicht van me, je moet ietsjepietsje (lees: heel erg veel) voorzichtiger zijn... :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!