• Hoi!
    Voor godsdienst moeten we aan de hand van een voorwerp, stuk fruit, groente,... onze ideale partner én ons zelf beschrijven. Dit moet gebeuren met 3 eigenschappen die dat voorwerp, fruit, groente, ... heeft en die dus te maken hebben met relaties.
    Voor mezelf had ik al een ideetje, ik wou mezelf beschrijven als een bever. Maar ik vond maar 1 eigenschap, namelijk: bevers werken aan hun dam en blijven eraan werken tot de dam af is. Dat doe ik ook. Als ik in een relatie ben met iemand, ben ik bereid om ervoor te werken, maar wanneer het echt te veel wordt en ik niet meer verder kan, stop ik ermee. (soort van doorzettingsvermogen dus). En meer vind ik niet haha.
    Dus, heeft iemand toevallig een idee wat ik kan gebruiken om mezelf te beschrijven en mijn ideale partner?
    Bedankt!

    Sorry, geen idee.


    Some people are art and do art at the same time

    spruitjes!


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    spruitjes!

    Haha, en waarom? :d

    Een boom
    Een boom staat sterk in de grond met zijn wortels. Een goede relatie is ook sterk en is goed ''geworteld'. In een relatie moet je alles tegen de ander kunnen zeggen. Je moet hiervoor een sterke relatie hebben, omdat je eerlijk moet kunnen zijn tegen elkaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij/zij je veroordeeld.

    Als het waait, zwiepen de takken van de boom. In een ideale relatie moet er plaats zijn voor onenigheden. Als je nooit ruzie hebt, weet je niet wat de ander van iets vind. Je kan wel proberen om het waaien te voorkomen, maar je kan beter meebuigen en hopen dat het snel windstil word.

    Een boom kan honderden jaren oud worden. Een goede relatie met de juiste partner houd stand, net als een boom. De relatie groeit en er komen steeds meer jaren bij, net als bij de jaarringen van een boom.


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Bananen groeien toch in de richting van de zon? Daar kun je vast wel iets metaforisch aan vastplakken, lijkt me.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    MiszMetal schreef:
    Een boom
    Een boom staat sterk in de grond met zijn wortels. Een goede relatie is ook sterk en is goed ''geworteld'. In een relatie moet je alles tegen de ander kunnen zeggen. Je moet hiervoor een sterke relatie hebben, omdat je eerlijk moet kunnen zijn tegen elkaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij/zij je veroordeeld.

    Als het waait, zwiepen de takken van de boom. In een ideale relatie moet er plaats zijn voor onenigheden. Als je nooit ruzie hebt, weet je niet wat de ander van iets vind. Je kan wel proberen om het waaien te voorkomen, maar je kan beter meebuigen en hopen dat het snel windstil word.

    Een boom kan honderden jaren oud worden. Een goede relatie met de juiste partner houd stand, net als een boom. De relatie groeit en er komen steeds meer jaren bij, net als bij de jaarringen van een boom.

    Die vind ik heel goed eigenlijk. ^^

    Bevers wonen toch ook in paarverband? Misschien kan je daar nog verder op boduren.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    MiszMetal schreef:
    Een boom
    Een boom staat sterk in de grond met zijn wortels. Een goede relatie is ook sterk en is goed ''geworteld'. In een relatie moet je alles tegen de ander kunnen zeggen. Je moet hiervoor een sterke relatie hebben, omdat je eerlijk moet kunnen zijn tegen elkaar zonder dat je bang hoeft te zijn dat hij/zij je veroordeeld.

    Als het waait, zwiepen de takken van de boom. In een ideale relatie moet er plaats zijn voor onenigheden. Als je nooit ruzie hebt, weet je niet wat de ander van iets vind. Je kan wel proberen om het waaien te voorkomen, maar je kan beter meebuigen en hopen dat het snel windstil word.

    Een boom kan honderden jaren oud worden. Een goede relatie met de juiste partner houd stand, net als een boom. De relatie groeit en er komen steeds meer jaren bij, net als bij de jaarringen van een boom.

    Dit vind ik eigenlijk best goed! Bedankt ! Alleen één klein probleempje: dit gaat echt meer over de relatie zelf, terwijl het eigenlijk over de partner moet gaan :s

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 16:26 ]

    Incredulity schreef:
    (...)
    Dit vind ik eigenlijk best goed! Bedankt ! Alleen één klein probleempje: dit gaat echt meer over de relatie zelf, terwijl het eigenlijk over de partner moet gaan :s


    Tjaah, ik heb zo maar iets op geschreven ;)
    Hopelijk kun je er iets mee, en zo niet, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd right :p


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    MiszMetal schreef:
    (...)

    Tjaah, ik heb zo maar iets op geschreven ;)
    Hopelijk kun je er iets mee, en zo niet, dan heb ik het in ieder geval geprobeerd right :p

    Ja, tuurlijk kan ik er iets mee! Eerlijk gezegd vind ik dit echt fantastisch gevonden van jou ^^

    Incredulity schreef:
    (...)
    Ja, tuurlijk kan ik er iets mee! Eerlijk gezegd vind ik dit echt fantastisch gevonden van jou ^^


    Dankjewel ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out