• Yeah, mijn vader wees me net op iets.
    Robbert Pattinson heeft een hazenlip.
    Ik zit nu zo te kijken naar hem op tv...
    Hij heeft gelijk.
    Meneer heeft een hazellip.
    Wauw.
    Dat hebben ze echt goed weten te verbergen in die andere films XD

    (Van der Vorst ziet sterren 11-11-11)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:25 ]


    Life is hard and then we die

    Ik vind het hartstikke meevallen. En als zou het zo zijn, hij blijft sexy :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    He wasn't my type anyway.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LOL. Dus omdat hij nu een hazenlip heeft, vinden sommigen hem opeens minder leuk? :X:X

    hellgirl1417 schreef:
    LOL. Dus omdat hij nu een hazenlip heeft, vinden sommigen hem opeens minder leuk? :X:X


    I didn't like him before. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waar zag je dat dan? (welke aflevering van wat) want dan kan ik het even terugkijken (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    Waar zag je dat dan? (welke aflevering van wat) want dan kan ik het even terugkijken (cat)


    gister, Van der Vorst ziet sterren, RTL4


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Goh, weer wat geleerd, mij is het nooit opgevallen. In geen enkele film waar hij in speelt.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rizardo schreef:
    (...)

    gister, Van der Vorst ziet sterren, RTL4

    Thank you! *gaat kijken*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zie dat niet. Heeft iemand een duidelijke foto? :x


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik zie dat niet. Heeft iemand een duidelijke foto? :x

    Zelfde


    Shoganai i ne~

    Ik heb geen idee wat een hazenlip is :'D *voelt zig nu echt dom*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    *heeft aflevering gezien* verrek, inderdaad. Hebben ze goed weggestopt, zeg! -scheelt dat hij nergens anders zo'n lelijk baardding liet staan...-


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, als dat zo is, is het me nooit opgevallen.


    ars moriendi

    hellgirl1417 schreef:
    LOL. Dus omdat hij nu een hazenlip heeft, vinden sommigen hem opeens minder leuk? :X:X
    Lol, ik heb die gast nooit leuk gevonden XD


    Life is hard and then we die

    LOL.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:18 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...