• Ik heb een bloedhekel aan mijn oude lerares M&O en dat komt vanwege verschillende redenen. Ze heeft bijvoorbeeld ALTIJD om de twee weken met mijn ouders gebeld over mijn gedrag/vriendinnen/cijfers/etc.
    Ze heeft ook een vriendschap kapot gemaakt en ik haat haar gewoon zo intens. :c
    Ik had gisteren op Facebook gezet hoe blij ik was dat ik niet meer les van haar krijg. Krijg ik opeens een reactie van een oud klasgenote, die mij een achterbaks mormel noemde en zei dat ik altijd poeslief tegen haar deed.
    Absoluut niet waar, ik heb altijd ruzie gehad met haar, omdat zij mijn hele leven probeerde te regelen omdat ze zich een moeder voelde bij mij.

    Ik heb er schoon genoeg van al die lui die denken dat ze weten dat ze iemand kennen. Nou meisje, jij kent mij niet en jij moet dan ook absoluut niet oordelen.

    Toen kon ik daarna niet meer slapen omdat die kut geschiedenis zich opnieuw herhaalde. :c

    BAH. Ik voel me kut.

    Wat vond jij kut vandaag?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    She's just a achterbaks mormel.
    Ik vond het kut dat ik gedwongen werd om stomme keuzelessen in te vullen omdat de rest vol zat. En dat ik op de fiets 2 (oud)klasgenoten tegenkwam en dat de een iets zei over dat ik wel moest stoppen voor het zebrapad en dat ik geen idee had op wat voor een manier ze dat bedoelde.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zoals je zelf zegt, weet zij niet waar ze over praat. :Y)

    Ik vond het kut dat ik vandaag wéer moest huilen om dat kut drama op stage. Ben er nu wel zat van :'D


    -

    Dat kind was pissig als ze zo gaat reageren..
    dat ik pas om 17:30 thuis kwam--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ugh ik kan er zo niet tegen die bitchie types (niemand is er ooit beter van geworden)

    Ik voel me kut vandaag omdat ik vandaag alleen maar lessen heb gehad met mijn stamklas (en in mijn stamklas heb ik geen vrienden en alleen maar mensen die over me roddelen


    Can't control my second personality

    Stom kind(cat)
    Dat ik erachter gekomen dat ik eigenlijk bij geen enkel van mijn lessen buiten het gemeenschappelijk deel bij mijn mentorklas zit, waardoor ik bij meer dan de helft van de lessen bij mensen zit die ik niet ken ><'.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Memoria schreef:
    Dat kind was pissig als ze zo gaat reageren..
    dat ik pas om 17:30 thuis kwam--


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Alles.


    Food.

    Kan me voorstellen dat je dan een hekel aan iemand heb.

    Ik heb ook een kut dag D:. Moest naar de Ortho alles ging heel goed. Totdat er een veertje achterin werd geplaatst, waardoor ik eerder 6 maanden een ontsteking in mijn mond had. Krijg plaatjes in mijn mond en moet nog een jaar mee rondlopen D:. En ik flipte heel erg bij Duits :W.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat Engels Toneel niet al vandaag was :')
    Maar das iets pieterpeuterigs in vergelijking met jou ^^

    Das wel kut ja. Maar zoiets kan je eigenlijk wel verwachten als je het op FB zet (no offence).
    Ik had ook ooit eens iets op FB gezet, voor een middagje ouderwets spelletjes spelen met een aantal vrienden. Ik wist toen nog niet dat je ook een status voor mensen die getagd zijn alleen zichtbaar kunt maken, dus toen vonden een aantal dozen het nodig om te reageren: 'Ja, kan dit niet op privéchat.' Op het moment (één uur 's nachts) was ik niet online, maar mijn vrienden hadden hen toen wel even uitgeluld x'D
    Maarja, ieder zijn hobby om één uur 's nachts :')
    Ik ken het gevoel wel hoor. Verwacht je steun, krijg je een klap in je gezicht. -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat twee kinderen uit mijn klas over mij en mijn vriendin gingen roddelen en vervolgens gingen doen alsof we heel vies zijn. Wat nergens op slaat, aangezien ze het zelf elkaar ook knuffelen. -Ik knuffelde mijn vriendin dus-

    Irritant kind en irritant mens. Negeer ze!
    Mijn nieuwe klasgenoten zijn nogal irritant, good luck everyone...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik voel me kut, omdat ik met het feit zit dat mijn aartsvijand heeft gezegd dat hij me kent (wtf) en dat hij me leuk vind en dat we vrienden moeten zijn.. nou bedankt -.-"


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Scharry schreef:
    Alles.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Vandaag vond ik het kut dat mijn moeder misschien wil verhuizen terwijl ik nu eindelijk een leuke en aardige klas heb. Ik vind het prima dat zij wil stoppen met werken maar als zij dan wil verhuizen en vind dat ik mijn opleiding ook wel ergens anders kan doen, vind ik dat gewoon kut.


    Physics is awesome

    Dat is echt gemeen ;o
    Ik heb vandaag (gelukkig) niet echt tegenslagen gehad (:


    26 - 02 - '16