• Jullie zien de vraag.

-Niet denken dat er alleen Harry, Liam, Zayn, Louis en Niall inkomen, want ik verzin ook allemaal bijrollen, en dat zijn er veel (:.-

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Nee dank je.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

NO.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Ja! Ik heb er behoefte aan

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Rizardo schreef:
    NO.

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Wat is het hele Rpg eigenlijk??

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Rizardo schreef:
    NO.

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

NiallsNandos schreef:
    Wat is het hele Rpg eigenlijk??

Role Playing Game.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

ik vind dat het hele forum is vol geplurd met die dingen

Rizardo schreef:
    NO.

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

IrishMiracle schreef:
    (...)

Role Playing Game.

Ow, ik kijk eigenlijk niet zo vaak bij de actieve topic omdat ik standaard altijd bij het 1D topic zit, maar als ik er dan kijk negeer ik die topics meestal. En ik had ook nooit de moeite ervoor genomen om er te gaan kijken enzo..
    Maar ik ga er in ieder geval niet aan meedoen, het lijkt me wel leuk, maar ik heb er simpelweg gewoon niet genoeg tijd voor D:

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!