• Omdat Breaking Dawn woensdag uitkomt, ga ik een nieuw Twilight verhaal schrijven. Maar ik wil alvast weten wat jullie ervan vinden en of ik het wel moet doen etc. Ik schrijf het trouwens niet meteen, maar waarschijnlijk zet ik het volgend weekend online. Maar ik zal eerst wel even een beschrijving geven...

    De Cullens hebben Forks moeten verlaten en zijn terecht gekomen in het noorden van Noorwegen. Ze wonen erg afgelegen en een school is er dan ook niet. Je zou verwachten dat ze dus heel veel tijd hebben, maar iedereen werkt wel in de grote stad die vijftig kilometer verderop ligt. Omdat de Cullens zoveel werken, nemen ze een nieuwe schoonmaakster in dienst. RoseMary Smith. Ze is achttien jaar en wil eerst een paar jaartjes wat anders doen voordat ze gaat studeren. Het bevalt haar heel goed bij de Cullens, maar wat heeft zij eigenlijk met hun te maken?

    Zouden jullie voor mij willen vertellen of ik..
    - Het moet doen -> Ja/Nee
    - Het origineel is -> Ja/Nee
    - Wat jullie tot nu toe van het idee vinden...

    xxx ShakeItUp

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:23 ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Voor mij hoef je het niet te doen. Maar om eerlijk te zijn doet mijn mening er weinig toe. Je schrijft immers voor jezelf.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind 't leuk klinken! Ik zou 'RoosMarie' alleen veranderen in 'Rosemary', klinkt iets minder nederlands. xd


    It's time to be happy again.

    Cumberbatch schreef:
    Voor mij hoef je het niet te doen. Maar om eerlijk te zijn doet mijn mening er weinig toe. Je schrijft immers voor jezelf.


    comfort in c h a o s

    Indian schreef:
    Ik vind 't leuk klinken! Ik zou 'RoosMarie' alleen veranderen in 'Rosemary', klinkt iets minder nederlands. xd

    Okeej, bedankt voor te tip!(K)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Het klinkt wel leuk, en ook wel origineel maar dan moet je wel een goede reden geven waarom ze "schoonmaakster" wil zijn, dat is nou niet het leukste om te doen voor je gaat studeren en de Cullens maken nauwelijks troep....


    Live like there's no tomorrow, but dream as if you'll live forever.

    Cumberbatch schreef:
    Voor mij hoef je het niet te doen. Maar om eerlijk te zijn doet mijn mening er weinig toe. Je schrijft immers voor jezelf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    doen! ik vind t wel orgineel, en als je t doet word ik zeker abo :)


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    ik vind het een heel leuk idee. moet je zeker doen!!!! ik vind het heel origineel. als je het gaat schrijven ga ik het natuurlijk lezen en een abo nemen^^.

    LiveTheDream schreef:
    Het klinkt wel leuk, en ook wel origineel maar dan moet je wel een goede reden geven waarom ze "schoonmaakster" wil zijn, dat is nou niet het leukste om te doen voor je gaat studeren en de Cullens maken nauwelijks troep....


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ikzelf vind het niet origineel en zou het ook niet echt gaan lezen, sorry. Maar Twilight staat me sowieso al niet aan.


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Ikzelf vind het niet origineel en zou het ook niet echt gaan lezen, sorry. Maar Twilight staat me sowieso al niet aan.

    Niet errug, je kan het niet iedereen naar de zin maken:X


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Zouden jullie voor mij willen vertellen of ik..
    - Het moet doen -> Ja/Nee
    - Het origineel is -> Ja/Nee
    - Wat jullie tot nu toe van het idee vinden...
    Haha, nou hier komt mijn mening:
    Het klinkt heel leuk, maar...
    Jij denkt natuurlijk, OH GOSH, waarom dat gemaar????
    Maar het is eigenlijk niet commentaar:P
    Ik snap het niet echt????
    Die laatstee zin, van Wat heeft zij met hun te maken? snap ik niet. Bedoeel je daar mee dat ze familie ofzooo is...:$
    Sorrry ik snap het niet echt,
    maar daardoor vind ik dat je absoluut moet beginnen!
    Je maakt me nieuwsgierig:P
    Dus ik heb een absolute ja(H)
    Snel beginnen(K)
    En als je een cover nodig hebt, je weet me te vinden:P
    xx(K)(H)


    L’amour n’est pas seulement un sentiment, il est aussi un art

    HOHOHOHO WAIT. Komt Breaking Dawn nou echt op de zelfde dag uit als dat de DVD van de laatste HP uitkomt? Serieus?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zazu schreef:
    HOHOHOHO WAIT. Komt Breaking Dawn nou echt op de zelfde dag uit als dat de DVD van de laatste HP uitkomt? Serieus?

    Serieus, haha, wat grappig!(lol)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Zazu schreef:
    HOHOHOHO WAIT. Komt Breaking Dawn nou echt op de zelfde dag uit als dat de DVD van de laatste HP uitkomt? Serieus?

    Ik weet niet wanneer die DVD uitkomt, maar de film komt de 16de uit.


    Ex astris, sciencia