• Ver in de toekomst, waar er ongelooflijke technische functies ontwikkeld zijn, is ook de mens geëvolueerd. Elke mens heeft een gave, mensen worden gemiddeld ouder en vertrouwen niet meer op hun intuïtie. In plaats daarvan vertrouwt iedereen op de leider van het land Caweria, wat vroeger Noord-Amerika was. Dit leidersschap is erfelijk, en het geldt tot de dood. Niet iedere leider is even sterk, en zodra er een nieuwe President aan de macht komt, zijn heel wat mensen het hier niet mee eens. Een groep bestaand uit jongeren wordt afgevaardigd om de nieuwe President te vermoorden, en de macht over te nemen in Caweria. De President doet hier alles tegen, en op zijn beurt vaardigt hij een groep af, om ze tegen te houden.



    Mensen van de Presidentb]
    Daran Jeason ~ Pariah ~ Army of Caweria.

    Rebellen:
    Susan White ~ Scissorhands ~ Army of the World.

    Belangrijke rol buiten het strijdgewoel van de oorlog.
    Aria Halliwel ~ Kiara2 ~ Achternicht president Caweria.

    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: Hier geldt een minimum voor, en dat is 15.
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Gave:
    Extra:

    Iedereen mag maximaal twee rollen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 21:18 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    kiara2 schreef:
    meestal duurt het toch wel ff voordat er genoeg mensen zijn, toch?

    Dat wil niet zeggen dat we geen reclame kunnen maken. (wbw)
    Nee, grapje, gewoon vragen aan mensen van wie je echt denkt dat ze deze rpg leuk zullen vinden. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    helaas ken ik verder niemand....


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Ik vind 'm wel leuk, maar ik vind het jammer dat je niet echt een duidelijk plot hebt...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    Ik vind 'm wel leuk, maar ik vind het jammer dat je niet echt een duidelijk plot hebt...

    Hoe bedoel je, dan pas ik het een beetje aan. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, dan pas ik het een beetje aan. :'3

    Wel, op dit moment heb je een concept, een situatie zeg maar, maar een verhaallijn heb je niet. Een wereldoorlog is nogal wijds om een RPG over te maken aangezien het over het algemeen enkel uit vechten bestaat en dat wordt saai na een tijd c: Je kan bijvoorbeeld iets doen over een groep infiltranten die informatie uit het andere leger willen halen of iets dergelijks. Geef gewoon een soort van doel op, zodat je RPG niet uitsterft omdat mensen niet weten wat te schrijven c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cumberbatch schreef:
    (...)
    Wel, op dit moment heb je een concept, een situatie zeg maar, maar een verhaallijn heb je niet. Een wereldoorlog is nogal wijds om een RPG over te maken aangezien het over het algemeen enkel uit vechten bestaat en dat wordt saai na een tijd c: Je kan bijvoorbeeld iets doen over een groep infiltranten die informatie uit het andere leger willen halen of iets dergelijks. Geef gewoon een soort van doel op, zodat je RPG niet uitsterft omdat mensen niet weten wat te schrijven c:

    O, slim, niet aan gedacht eigenlijk,. :W
    Ik pas het straks even aan, dan denk ik daar eventjes over na. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mensen, ik heb het plot aangepast. Nu is het minder doelloos, en als het goed is duidelijk.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Naam: Liam Oliver Sanz
    Leeftijd: 18
    Karakter: Liam is een gesloten jongen. Hij is slim en heeft een mysterieuze aantrekkings kracht die veel mensen als 'aantrekkelijk' zouden beschrijven. Hij vind het niet erg alleen te zijn, hij voelt zich dan vaak beter dan wanneer hij met veel mensen is. Het is niet zo dat hij verlegen is maar dat hij niet zo'n behoefde heeft aan gezelschap. Liam word niet snel verliefd, maar als hij dat eenmaal is zal hij zijn leven trouw zijn aan het meisje dat zijn hart heeft.
    Uiterlijk + foto:


    Liam heeft bruin haar dat nonchaland over zijn hoofd hangt. Hij heeft een licht getinte huid met rond zijn neus wat sproetjes. Hij is 1.89 lang en heeft een goed afgetraint lichaam. Hij heeft blauwe ogen wat hem geliefd maakt bij de meisjes.
    Gave: Liam heeft in zijn leven genoeg pijn voelt, deze pijn kan hij ook aan andere laten voelen.
    Extra:
    Op 8 jarige leeftijd overleed zijn jongere zusje Sarah. Ze was zijn alles en nog steeds een jaar later heeft hij het er moeilijk mee.
    hij heeft een kruisje op zijn arm laten zetten met daarnaast de tekst:

    Sarah Olivia Sanz
    12-10-2002
    till
    6-08-2010

    De geboorte en sterfte datums van zijn zusje.

    Naam: Selena Sulpicia Sersorene
    Leeftijd: 17
    Karakter: Selena is altijd een pittig meisje geweest, ze is niet aanhankelijk en zorgt het liefst voor zichzelf. Ze wordt snel verliefd en kan soms erg Naïef zijn. Als iemand haar ergens voor uitmaakt dat ze niet leuk vind bijt ze terug. Ze wilt met Respect behandeld worden. Ze heeft een muur om zich heen gebouwd. Ze breek deze pas af als ze je aardig vind en je haar vertrouwen hebt gewonnen. Ze is vrij verlegen, maar houd van grapjes. Als ze verliefd is op je wordt ze zenuwachtig en kan ze gewoon niets meer zeggen. Ze is ook vrij vrijgevig
    Uiterlijk + foto: (Foto komt nog) Ze heeft bruin haar met een goud achtige gloed. Haar ogen zijn verschillend. Ze veranderen in de kleur van haar emotie (dit hoort bij haar gave). Ze is meestal vrolijk en dan zijn ze goud geel. Ze is slank gebouwd en is rond de 1.74 haar heupen zijn vrij breed en ze heeft een zandloper figuur. Ze draagt meestal dure sieraden. Ze heeft ook vaak Middeleeuwse jurken aan. Ze houd van Geschiedenis en hun kleding.
    Gave: Selena is geleerd dat ze haar gave niet moet gebruiken. Daar luistert ze niet naar. Haar vader haat haar gave, maar Selena denkt daar anders over. Haar gave ligt aan haar emotie. Maar 3 emoties hebben bij haar een gave.
    1 Bang: Als Selena bang is kan ze zich afschermen. Ze kan dan een schild over zich heen doen zodat niemand haar aan kan raken, met hun gave of met hun vinger enzovoort. (Violet Blauw)
    2 Boos: Als Selena Boos wordt kan ze je pijn laten leiden. Het voelt alsof je duizenden naalden in je huid prikken. Als ze dit te lang aanhoud begin je te gillen en na een minuut val je bewusteloos neer door de pijn. (rood)
    3 Blij: Als Selena blij is krijgt ze een Aura van Geluk. Iedereen in een straal van 10 meter wordt vrolijk. Dit kan als een drugs voelen. Als je er een dag aan vast zit kan je extreem down zijn als je het gevoel niet meer voelt. (Goud-Geel)
    Extra: Ze is de dochter van een hoog iemand. De rechter hand van de President. Ze haat haar vader haar moeder is gestorven.
    ik hoop dat het zo goed is ;)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:42 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break