• hay

    ik werk dus in de jumbo en ben smoor op een jongen die daar werkt.
    alleen hij heeft een vriendin, die ook daar werkt.
    nu moet ik altijd met hem op dinsdag werken en dan is hij de enige vakkenvuller. maar we zijn allebei kei verlegen en ik weet dus ook niet hoe ik duidelijk moet maken dat ik hem leuk vind.??
    want wil het uiteindelijk wel aan hem vertellen.

    tips zijn van harte welkom(A)
    kus


    So Wrong, It's Right <3

    Niet vertellen,z eg ik.
    hij heeft een vriendin, like duh? :W Wat ga je er mee opschieten als je eht verteld?
    alles word alleen maar nog meer ongemakkelijk tussen jullie. Laat hem gelukkig zijn met zn vriendin.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    Niet vertellen, zeg ik.
    Hij heeft een vriendin, like duh? :W Wat ga je er mee opschieten als je het verteld?
    Alles word alleen maar nog meer ongemakkelijk tussen jullie. Laat hem gelukkig zijn met zn vriendin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou persoonlijk wachten tot je hem wat beter kent.
    Daarnaast , hij heeft een vriendin.

    Beter zeg je niets. Hij heeft een vriendin dus ja. Dat gaat alleen voor heel awkward situaties zorgen. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    HIJ HEEFT EEN VRIENDIN.
    Ok, nu dat duidelijk is weet je zelf denk ik wel wat je moet doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rizardo schreef:
    Niet vertellen,z eg ik.
    hij heeft een vriendin, like duh? :W Wat ga je er mee opschieten als je eht verteld?
    alles word alleen maar nog meer ongemakkelijk tussen jullie. Laat hem gelukkig zijn met zn vriendin.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zou het niet vertellen. Aangezien meneer al een vriendin heeft ;) Waarschijnlijk als je het verteld komt het vreemd op hem over en kan er een ongemakkelijke situtie ontstaan. Is de relatie tussen hem en zijn vriendin goed? Ja? Let him go. Er zwemmen meer vissen in de zee ;)
    Nee? Wacht een tijdje af en sla later toe :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon vrienden blijven, en mocht het ooit uitgaan dan kan jij het proberen (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:00 ]


    26 - 02 - '16

    Niet vertellen. Hij heeft al met iemand. Dit moet je laten gaan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hij heeft een vriendin, het heeft dus geen enkele zin om het hem te vertellen. Jammer voor je.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Letitgo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.