• Haay, ik ga een serie beginnen;

    Een meisje die heeft het erg naar haar zin. Maar dan krijgt haar moeder kanker en verhuisd haar vader, die heeft daar geen zin in. Er gebeuren nóg meer dingen. Een vriendin wil niet meer bevriend met haar zijn. Haar vriendje doet iets met haar enzovoort, enzovoort.
    Nu heb ik ffkes rolletjes nodig

    -Moeder [reken er wel op wat er misschien kan gebeuren]
    - Vriendin [die niet meer met haar bevriend wil zijn]
    - Vriendin KimxGeorg
    - Zusje van meisje
    - meisje sayXkiss

    én namen van;
    Vader :
    Vriendje : Jason

    IK KIES DE BESTE NIET DE EERSTE !
    Dit moet je ff laten weten.


    Naam :
    Leeftijd : [misschien pas ik het aan]
    Motto :
    Karakter :
    Plaatje : [jpg] ! niet uit fotoboek
    Tekstje :


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Vriendin

    Naam : Kim

    Leeftijd : 18 [misschien pas ik het aan]

    Motto : Leef je droom en blijf jezelf

    Karakter : lief brutaal koppig eigenwijs

    Plaatje :http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg [jpg] ! niet uit fotoboek

    Tekstje :
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Naam : Say

    Leeftijd : [misschien pas ik het aan] 16

    Motto : Een leven zonder vrienden, is geen leven

    Karakter : Lief, aardig, en trouw als je dat ook voor mij bent. Super eigenwijs, koppig, brutaal en nieuwsgierig

    Plaatje : [jpg] ! niet uit fotoboek http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekstje :

    Hai!
    Ik ben dus Say, 16 jaartjes oud. Mijn vrienden staan bij mij op 1, en mijn gitaar en muziek op 2. Ik speel al een jaar of 5/6 gitaar. Ik ben eigenwijs, koppig, nieuwsgierig en kan super brutaal zijn tegen mensen die me niet aan staan! Probeer me a.u.b niet in een hokje te stoppen want dat lukt je toch niet. Ik ben en blijf gewoon mezelf.
    XxX Say

    Ik wil trouwens graag het meisjes zijn! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nog meer??


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dankjewel voor de rol sgat! ^^
    Ik zal even denken voor namen voor het vriendje! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Daniël
    Jason
    Jake
    Tom (Gewoon een onschuldige naam hoor! ;))
    Storm


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Meer? ^^


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik wil wel zusje

    Naam : Silke

    Leeftijd : 16
    Motto : Leef elke seconde want anders ga je dood

    Karakter : lief, spontaan, betrouwbaar, koppig

    Plaatje : http://fc08.deviantart.com/fs26/f/2008/040/6/1/scene_hair_by_kara_bou.jpg

    Tekstje : Haaaix, Ik ben dus Silke. 16 jaartjes geleden ben ik op de wereld gezet samen met mijn tweeling zuske. Mijn ouders ben ik daar heel dankbaar voor want mijn zusje is mijn beste vriendin. Ik hou ontzettend veel van muziek en van mij zusjes en vriendinnen. Ik ben verslaafd aan shoppen en lolly's. Als je 1 iets over mijn BF of zusje durft te zeggen dat slecht is krijg je lekker met mijn vuistjes te doen.. Voor de rest ben ik lief, spontaan soms wel koppig, en snel jaloers