• Naam:
    Naomi [/noem me aub Nao x3]
    Leeftijd:
    13
    Woonplaats:
    Desselgem
    Kort iets over mezelf:
    Hee,
    het vervelende kind Nao hier weer. Wat zeg je? Ken je me niet? Wel, waar kan ik beginnen? Uiterlijk? Of is het innerlijk belangrijker voor jou? Voor mij spelen ze allebei wel een grote rol, als ik verliefd word toch. Liefst met krullen of emo-achtig haar. Ogen maken niet veel uit, en de lengte… langer als mezelf. En ook ouder als mij. Geloof me, jongens die nu eenmaal jonger zijn als mij vind ik nogal kinderachtig soms. Wist je trouwen dat jongens drie jaar achterstand hebben op verstand, liefde en dat soort dingen als meisjes? Een feit wat ervoor zorgt dat ik uit liefdesverdriet blijf. Maar laten we daar niet bij blijven hangen, laten we het maar meer hebben over ‘mij’, of waarom dacht je dat ik dit aan het schrijven ben [/trekt wenkbrauw op]. Laat ik je kostbare tijd maar niet verder opgebruiken en meteen verder gaan. Ik ben zo iemand waar je alles tegen kan vertellen, ik ga het niet rap tegen andere mensen zeggen. Maar als ik het doorvertel, doe ik omdat ik van je hou. Laat ik duidelijker zijn: ik doe het omdat ik nu eenmaal vind dat ik niet veel met jou probleem kan doen, ik ben zo iemand die denkt van: als ze zeggen dat ze hulp nodig hebben, dan zal ik er wel voor zorgen dat ze het krijgen, ook al zeggen ze me dat ik het niet mag doorvertellen. Ik kan er gewoonweg niet tegen als ik mensen recht voor mijn neus diep in de put zie kruipen. Ik kan daar dan gewoonweg niet tegen. Verder ben ik wel iemand die de laatste roddels gewoon doorverteld, maar ik denk dat er wel zo meer zijn. Vooral bij de meisjes, maar laat ik dat er nog niet meer inwrijven. Maar ik kan er totaal niet tegen als mensen dingen tegen mij zeggen die hun niet aanstaan, ik kan er gewoon eenmaal niet tegen. Ik vind zo’n dingen nu eenmaal brutaal. Ze mogen het me wel eens zeggen, maar als ik dan niet zou weten hoe ze erop komen kan ik erg gekwetst zijn. Ik kan gewoonweg niet tegen zo’n dingen, omdat er al veel mensen zijn waarvan ik hou daar geen rekening mee houden en mij zo verloren hadden, zonder ze het soms maar eens weten. Ik probeer ook zo veel mogelijk mensen niet te kwetsen, geloof me ik weet hoe zo’n dingen aanvoelen. Neen, ik probeer respect te hebben voor de mensen, ook al mag ik ze niet. En wat ik vooral niet doe is mijn problemen aan mensen vertellen. Ik ben nu altijd al gesloten geweest en ik zal dat ook blijven, denk ik. Ik sta nu eenmaal bekend als een stil meisje, maar ik denk dat de mensen wel weten dat je me niet zomaar klein krijgt. De voorbije vier jaar is er al zoveel met me gebeurd, ik kan me zelfs sommige dingen zelfs niet herinneren. En om even weg te zijn van al die ellende heb ik zo’n beetje een schrijverstalent gekregen, want ik verschiet soms van mezelf. Ik gebruik dat talent ook, kijk maar eens naar de verhalen die ik ondertussen al het uitgevonden. Maar laat ik niet zo’n groot ego opzetten want dat heb ik nu eenmaal niet. Dat is het zo’n beetje, als je meer wilt weten over dit gek persoontje kan je het altijd wel eens vragen.
    Stand alones:
    #Song - Where do you stand?
    #Song - I want to believe
    #Song - All I want for Christmas is a live
    #Song - Dad
    #And evrything just was perfect...
    #Die kus... [TC]
    Fanfictions:
    #I'm heels over head...
    #Take my hand (samen met OhMyPierre)
    #You're my Jackass! (samen met HoneyPoepx3)
    Lopend verhaal:
    #Gift from God.


    What's wrong whit loving someone?

    Mwhuhahhaahahahahaa ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Edit. Het was nodig >.o


    What's wrong whit loving someone?