• Al die rpg's. Er stonden er net zo 8 op de eerste pagina. Ik kan me niet indenken hoe vreselijk dat voor me moest zijn als ik daar niet van zou houden, gatsie.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dank u, iemand die mijn pijn begrijpt. (aa) Nee maar serieus, ik vind die dingen echt niet leuk dus het is inderdaad nogal irritant als de hele 'actieve topics' pagina ermee volstaat.


    It's time to be happy again.

    Er zijn ergere dingen.(cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Er zijn ergere dingen.(cat)


    Exactly... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Progeny schreef:
    Er zijn ergere dingen.(cat)

    Het is wel vervelend ja. Zeker als het er zo veel zijn, een paar heb ik geen probleem meer, maar bijna alle topics is me toch iets te veel. Zo zie je door de RPG's de andere topics niet meer. De "belangrijkere" topics.
    Het zou fijner zijn als het net zo iets was als bij off-topic.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Progeny schreef:
    Er zijn ergere dingen.(cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Progeny schreef:
    Er zijn ergere dingen.(cat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ja, het is wel irritant ja. Zou beter zijn als het net zoiets als off-topic was. But anyway, er zijn ergere dingen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het is inderdaad redelijk vervelend 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cerebellum schreef:
    Ja, het is wel irritant ja. Zou beter zijn als het net zoiets als off-topic was. But anyway, er zijn ergere dingen(:


    The soul needs autumn.

    Indian schreef:
    Dank u, iemand die mijn pijn begrijpt. (aa) Nee maar serieus, ik vind die dingen echt niet leuk dus het is inderdaad nogal irritant als de hele 'actieve topics' pagina ermee volstaat.


    I was an angel living in the garden of evil

    Daarom ben ik blij dat ik GM ben.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    wat zijn rpg's? xd


    Save me from myself.

    Progeny schreef:
    Er zijn ergere dingen.(cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lang leve GM *O*


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the