• Storen jullie je ook zo aan anti- harry Potter lui? Nou ik enorm!! als ze het niks vinden dan houden ze hun mening toch voor hun! wat vinden jullie van dit soort lui? volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat zei niet zo'n geweldige jeugd hebben gehad!! (l)

    Ik ben geen fan van Harry Potter, maar beledig het ook niet. (:

    En komop, er zijn echt wel al zinlozere topics geweest dan deze hoor, dus niet flauw doen. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    I'm a proud Potterhead. Maar ik zeik mensen niet af omdat we verschillen van elkaar. Als we allemaal hetzelfde zouden zijn zou de wereld behoorlijk saai zijn. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit wat gemerkt van de anti-potterheads. Behalve een topic van iemand die vroeg of er ook geen Potterheads op quizlet waren... Maar in ieder geval kan niemand op tegen mijn Potterhead invasie. Harry Potter is gewoon mijn ding. En andere dingen zijn gewoon iemands anders ding...(goed..ik wist niet dat ik zo'n verwarde zin kon maken...) Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Waarom moeten zij hun emning voor zich houden terwijl jullie het wel uiten?
    Beetje onredelijk, vind je niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Reloaded schreef:
    En zij kunnen evengoed zich storen aan alle potterheads en die kunnen evengoed hun mening voor zich houden dan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Casual schreef:
    Dat heet vrijheid van meningsuiting. (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.



    Anyways, ik ben ouder dan jij, ben opgegroeid met Harry Potter, en vind er geen zak aan, op het personage van Ron Weasley na. Niet iedereen hoeft obsessed te zijn over Harry Potter. Newfag alarm, gtfo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SilverDoe schreef:
    I'm a proud Potterhead. Maar ik zeik mensen niet af omdat we verschillen van elkaar. Als we allemaal hetzelfde zouden zijn zou de wereld behoorlijk saai zijn. En eerlijk gezegd heb ik nog nooit wat gemerkt van de anti-potterheads. Behalve een topic van iemand die vroeg of er ook geen Potterheads op quizlet waren... Maar in ieder geval kan niemand op tegen mijn Potterhead invasie. Harry Potter is gewoon mijn ding. En andere dingen zijn gewoon iemands anders ding...(goed..ik wist niet dat ik zo'n verwarde zin kon maken...) Xx


    Haha die is goed maar ik ben het d'r mee eens:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Potterfan schreef:
    Nou..sorry..zal niet meer gebeuren, voor hen die beledigd zijn!..

    Jackal schreef:



    Anyways, ik ben ouder dan jij, ben opgegroeid met Harry Potter, en vind er geen zak aan, op het personage van Ron Weasley na. Niet iedereen hoeft obsessed te zijn over Harry Potter. Newfag alarm, gtfo.


    dan ben je er ook niet mee opegegroeid..maar ja ik kap met deze discussie..hou mijn mening wel voor mezelf..hebben jullie ook geen last van mij hé..

    Potterfan schreef:
    (...)

    dan ben je er ook niet mee opegegroeid..maar ja ik kap met deze discussie..hou mijn mening wel voor mezelf..hebben jullie ook geen last van mij hé..

    Lijkt me een goed idee


    quidquid excusatio prandium pro

    Potterfan schreef:
    (...)

    dan ben je er ook niet mee opegegroeid..maar ja ik kap met deze discussie..hou mijn mening wel voor mezelf..hebben jullie ook geen last van mij hé..

    Kap met zielig doen. Ik heb alle boeken gelezen, in de hoop dat er verbetering zou komen in het verhaal. Het interesseert me gewoon niet. En ja, hou jij nou maar gewoon je mening voor je, want met zielig doen nadat je een aantal mensen hebt beledigd (niet mij in ieder geval) helpt niet. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Verbannen uit de Harry Potter forum..heb nog genoeg andere forums van HP online dus..jullie zeggen maar wat je zeggen wilt..over mij..

    BTW: ik heb mijn excuses allang aangeboden, maar daar werd vervolgens niet op gereageerd..

    Casual schreef:
    Dat heet vrijheid van meningsuiting. (cat)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Me gusta Harry Potter.
    Maar ik word niet boos op mensen die geen fan zijn, of het haten. Zij houden bijvoorbeeld weer van anderen dingen die ik verschrikkelijk vind. Het is maar goed dat we niet allemaal van hetzelfde houden !

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 17:53 ]


    Alleen maar tranen van geluk