• Dat ik eigenlijk bijna geen vrienden heb, op school sta ik altijd alleen, blijf ik alleen over als we groepswerk moeten doen en we zelf mogen kiezen in welke groep we zitten, als we met de bus ergens naartoe zitten, zit ik ook alleen naast niemand. Ik word niet gepest ofzo, maar ik heb gewoon geen vrienden, nu ik dit een beetje 'besef' vind ik het eigenlijk best wel raar.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb dat ook tijdens de muzieklessen.


    Life is hard and then we die

    Bij mij was dat in groep acht ook altijd zo, dus je bent niet de enige. Welkom bij de club! :'D

    Hetzelfde hierzo.
    Ik heb op school 1 vriend, en die zit niet eens bij me in de klas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Join the club (:

    Nja, ik zit dan niet alleen. Maar het zijn ook niet echt vrienden. Meer echte schoolvrienden. Niet vrienden buiten school. Kennissen of zo.

    & met groepswerk blijf ik 9 van de 10 keer ook alleen over. En blijf ik niet over dan komt het omdat iemand anders z'n eerste keuze ziek is (:

    Met de bus weet ik niet.. Ga bijna nooit met de bus..

    Mja, eigenlijk voelt het wel raar.. Maar is het niet, zo veel mensen hebben het ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heb ik ook in mijn jaar, al mijn vrienden zitten een jaar hoger. Na ja ik heb wel een vriendin, maar als ik geen les met haar heb is dat soms erg lastig ja. En alle lessen waarbij je in groepjes moet werken heb ik niet met haar, heel handig. Dat word nog wat als we met tekenen(wat ze niet heeft) naar Parijs gaan, dan moet je met iemand op de kamer slapen.
    Maar ach, dat komt vanzelf wel goed. Net zoals bij jou, daar ben ik zeker van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, op een gegeven moment kreeg ik ook dat besef. Bam, zo ineens. En daar ben ik een behoorlijke tijd best, ja, verdrietig om geweest. Maar later begon ik het te accepteren en te zoeken naar manieren om mensen te ontmoeten, en ik begon me te beseffen dat ik helemaal niet zo alleen was als ik dacht, mede door Q.
    Zo'n helder besef kan je soms helpen om vooruit te komen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Ja, op een gegeven moment kreeg ik ook dat besef. Bam, zo ineens. En daar ben ik een behoorlijke tijd best, ja, verdrietig om geweest. Maar later begon ik het te accepteren en te zoeken naar manieren om mensen te ontmoeten, en ik begon me te beseffen dat ik helemaal niet zo alleen was als ik dacht, mede door Q.
    Zo'n helder besef kan je soms helpen om vooruit te komen :].


    Inderdaad.
    Al mijn beste vrienden (of toch bijna allemaal) ken ik nu via Q. Ze wonen dan wel ver, maar dan is het eens zo leuk als ik hen toch eens zie :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Shogun schreef:
    Ja, op een gegeven moment kreeg ik ook dat besef. Bam, zo ineens. En daar ben ik een behoorlijke tijd best, ja, verdrietig om geweest. Maar later begon ik het te accepteren en te zoeken naar manieren om mensen te ontmoeten, en ik begon me te beseffen dat ik helemaal niet zo alleen was als ik dacht, mede door Q.
    Zo'n helder besef kan je soms helpen om vooruit te komen :].


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat had ik ook, voordat ik op de school zat waar ik nu op zit.


    26 - 02 - '16

    En nu ga ik het tegendeel zeggen. x)
    Mijn klasgroep is geweldig, lang leve hogere studies. Maar dat komt ook omdat je over het algemeen dezelfde waarden en normen hebt omdat je die opleiding gekozen hebt.
    In het middelbaar had ik altijd wel 1 of 2 mensen met wie ik wou/kon samenwerken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb best wel vrienden, maar het voelt niet alsof ze echt om me geven..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik heb opzich best wel veel vrienden voor mijn doen, maar ik voel me best wel het 5de wiel aan de wagen op sommige momenten..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat heb ik een hele lange tijd gehad. Maar dat kwam mede doordat ik heel erg verlegen was en naar niemand toe durfde te gaan. Maar op een gegeven moment heb ik tegen mezelf gezegd; ga naar iemand toe, praat ermee, ga ernaast zitten, wees je zelf. Allemaal dat soort dingen.
    Dit schooljaar is qua vrienden voor mij een fantastisch jaar. Ik heb nog nooit zoveel mensen om me heen gehad.

    Had ik ook vanaf groep 7 tot de eerste, maar toen ik in de tweede naar de havo ging trok ik meer met een meisje op die mijn beste vriendin werd en met de rest die van vmbo kwamen vormden we toen een groepje (cat) En nu ik in een hele nieuwe klas zit, heb ik ook weer meer vrienden gemaakt. Gelukkig heb ik 2 meisjes in mijn klas waarmee ik veel optrek dus ik zit nooit alleen en ik heb altijd iemand om mee samen te werken.


    Take risks and conquer your fears.

    I had. Sucks. Maar het boeit me ook niet veel, want ik ga lekker mijn eigen gang :3


    SLOAN.