• Hii,
    Ik heb een vraagje voor jullie (:
    Weten jullie nog wat jullie eerste QuizletSerie was die je volgde hier ?
    En volg je hem nog ?
    Weten jullie nog wat jullie eerste serie was die je zelf maakte ?
    Bestaat hij nog ?

    Mijn eerste serie was Story Bill maar die volg ik al lang niet meer (:
    Mijn eerste zelfgemaakte serie ging over een meisje en haar zus was met Tom Kauliltz,maar Tom was niet meer op haar maar op het meisje.Maar die bestaat niet meer (=

    Nu Jullie (:


    The soul needs autumn.

    droomleven met bill kaulitz,

    Ik vond m leuk en een half jaar daarna toen ik weer eens op deze site kwam waren er meer delen van dus had ik die ook maar gemaakt :P

    Nu doe ik veel meer andere XD

    Mijn eerste heb ik allang verwijderd en op dit account is t
    °My life with a fucking hot werewulf

    daar ben ik mee gestopt en nu ga ik aan een nieuwe beginnen met TH aliens en Mega mindy N__N maak m over een paar dagen maar eens xD


    Because Nobody Love's

    Dat was Tom, Tokio Hotel en je leven [oh gott wat een naam XD] ik was daar bij deel 7 begonnen en toen gewoon verder gegaan XD dat was van Giirls, die accoutn is echt allang morsdood(baby)


    BAM!

    Story Bill van TESSA01
    IK OOK!(hoera)


    You'd took my breath but I'll survive.

    de eerste serie th>> tom love van ene lizz [weet niet of ze nog op Q zit^^

    dat was in de vakantie dat ik naar de tweede ging, ik heb de eerste keer toen echt tot midden in de nacht quizlets zitten maken(lol)

    ik was net nogeens in mijn resultaten het kijken maar wat waren die titels toen nog subtiel [tom love story, you en tom forever enzo(lol)]

    mijn eerste eigen serie is Bring me the Horizon, ben ik nog steeds mee bezig [:


    If you want me to listen, whisper...

    TH Story.


    *He's the one.

    Weten jullie nog wat jullie eerste QuizletSerie was die je volgde hier ? Jupz over Drake Bell

    En volg je hem nog ? Nee niet meer xD

    Weten jullie nog wat jullie eerste serie was die je zelf maakte ? JUUUPZZ, over Drake Bell xD, jhua toen was ik nog zo gefreakt over hem xD

    Bestaat hij nog ? Weet ik niet xD

    Verhaaltje van Bill en jou van BillxRenee en die volg ik nog steeds, en me eigen eerste serie is die over fliss krüger, en die is inmiddels weer eens doorgegaan :)

    ehhh ^^
    eens denken...
    Biell&Tominique van... Kusz .. ^^ maar dies gestopt =(

    en mijn allereerste quiz die ik zelf maakte was...
    ehh,, De oude beste vriendin van bill kaulitz..
    hij staat er nog op,, maar ik doe er niks aan x3


    You move me ......... Kurt