• Ik ben op zoek naar leuke verhalen met onbekende personen, dus heb je zo een verhaal voor me, drop het hier neer.

    Btw. neem ook een kijkje naar het verhaal waar ik aan ben begonnen. http://www.quizlet.nl/stories/99851/how-can-i-trust-you/


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me



    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart op 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb



    Link: klik hier


    26 - 02 - '16


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story



    Trailer ~
    Fantasy ~
    Nederlands geschreven ~
    Ik waarschuw niet ~


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    A Girl's Mind Gone Crazy ll Real Life Story

    If it goes on like this...
    I don't know how long I want to live anymore


    ~ Onbekende Personen
    ~ Waargebeurd

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 20:18 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij het te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me."


    I'll let you say you love me.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Iedereen heeft mooie promotieposts, maar ik ben heel lui dus zet ik hier gewoon een link neer. :'D De man met het verenmasker is mijn OP-verhaal. Hopelijk vind je het wat. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    verhaal over een meisje waarbij als ze 15 wordt, haar leven veranderd. Om haar heen gebeuren vreemde dingen. Op een dag zijn haar ouders verdwenen en zijn er vreemde wezens in haar huis. Per toeval komt ze in een andere wereld terecht waar een tirrannes heerst. Ze wordt opgenomen bij de rebellen en blijkt een belangrijke rol te spelen.

    * Fantasy

    everything changed..
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=98637&message=244[url][/url]

    blondie15 schreef:
    verhaal over een meisje waarbij als ze 15 wordt, haar leven veranderd. Om haar heen gebeuren vreemde dingen. Op een dag zijn haar ouders verdwenen en zijn er vreemde wezens in haar huis. Per toeval komt ze in een andere wereld terecht waar een tirrannes heerst. Ze wordt opgenomen bij de rebellen en blijkt een belangrijke rol te spelen.

    * Fantasy

    everything changed..
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=98637&message=244[url]

    Lol, ik dacht even dat ik dat had geplaatst. Ik was al in de war; ik schrijf geen fantasy. :'D[/url]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.


    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: geweld, pogingen tot moord.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 15:52 ]

    Ik heb er één. :) Ik hoop dat je een kijkje neemt. It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik heb er twee :)


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    en


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje



    En ik heb ook nog een net gestart Hungergames-verhaal, weet niet of je daar van houdt? :
    http://www.quizlet.nl/stories/99919/suspicion--hungergames/

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 17:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet
    x Link in plaatje


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!