• Jaah ik zag dus zonet een topic over Nicole/NiniSEXNIJN en mensen noemen d'r emo. Wel, weetje hiervoor noemen mensen mij emo om deze puntjes.

    -Omdat ik All Stars draag
    -Omdat ik soms een zwarte skinny aandoe
    -Omdat ik een zwart/wit blokjes riem draag
    -Omdat ik T-shirts aandoe met nutteloze dingen op
    -Omdat ik T-shrts draag met een konijn of cat op
    -Omdat ik soms helemaal in het zwart naar school kom [/Off day noemen ze dat >,<]
    -Omdat ik naar ToHo&Zornik&... luister

    Like, ik ben emo omdat ik een skinny draag. Yeah right okay dan dan is de grotedeel of wel heel Q emo en dat denk ik niet of toch? Ach, er zijn veel mensen diemij om 1 van die puntjes emo noemen. Zo heb ik op vakantie iemand gehad die tegen m'n klein zusje zo zei: 'Uu zus, Annelies dieis toch emo, alee ik bedoel, die draagt een wit/zwart geblokte riem en daaronder een zwarte broek en daaronder all stars waar iets op geschreven staat.'Like, HALLO waar gaat dat naartoe >,< Als je al emo bent als je ook maar aleen All Stars draagt of een skinny of blokjesriemen >,<

    Damn people
    Ik ben het beu om altijd als emo uitgescholden te worden, jaah ik noem dat uitschelde want ik wíl geen emo zijn omdat dat wannaB typjes zijn enzoo >,<

    NINI <3
    EMO ZIJN ZIT IN ONS BLOED^^

    Wij ons straks gaan snijden en zeggen want we aan het snijden zijn. n_n

    oew hoe erg, dan ik bijna de hele wereld emo!!o.O Bijna iedereen loopt op alstars.. poeh.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    egt waar dan hbbn ze geen poten om op te staan ^^

    jah .. najah hun xzijn gwn zielug hbbn niks beters te doen x]

    idd


    We can only learn to love by loving.

    NINI <3
    EMO ZIJN ZIT IN ONS BLOED^^

    Wij ons straks gaan snijden en zeggen want we aan het snijden zijn. n_n


    IDD

    *Pakt slagersmes*
    *snij snij*


    We can only learn to love by loving.

    W8!
    Ik ga ff een breekmes halen
    *Loopt naar de keuken, pak een breekmes en rent terug naar de computer*
    Tesamen
    *snij snij*

    Ik doe het op emo muziek ajaah want Zornik staat op en die zijn pure emo. Da's pas muziek om jezelf op t snijden ^^ PURE EMO

    * snij snij*

    ME2 Schatzz x33 ik sit lekker naar Bullet for my valentine te luisteren..wat een heerlijk snijlied... jammiejammie


    We can only learn to love by loving.

    *Likt d'r lippen af*
    En nu ben ik depri want ik heb krassen gemaakt en luister naar depri muziek n_n
    Laat me nu even alleen jah?
    *Loopt huilend weg en hangt haarzelf op met haar BLOKJESRIEM in haar kast*

    IK BEN ZO FUCKING ALLEEN IEDEREEN HEEFT MY VERLATEN ZELFS MIJN ANNELIES..! I'M SO FUCKING DEPRESSED!
    *huilt*
    *snij der hart uit*


    We can only learn to love by loving.

    Hehe ik mee doen ^^
    *pakt kettingzaag*

    Zo dan krijg je meteen een mega snee en dat is de bedoeling,ik moet de pijn goed voelen xd


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hehe ik mee doen ^^
    *pakt kettingzaag*

    Zo dan krijg je meteen een mega snee en dat is de bedoeling,ik moet de pijn goed voelen xd


    n_n whaha


    We can only learn to love by loving.

    Wat zijn we lekker emo hea schatz<3
    *Is nog niet gestikt want haar meoder heeft haar weggehaald*
    NEE!

    NU VERLAAT IEDEREEN MIJ!
    EERST RAQUEL, DAN BIJNA IK EN NU NICOLE!


    DIT WIL IK NIET!
    *Gaat op een bom zitten en ontploft*

    Hehe ik mee doen ^^
    *pakt kettingzaag*

    Zo dan krijg je meteen een mega snee en dat is de bedoeling,ik moet de pijn goed voelen xd


    Mwamwah
    Die kettingzaag is goed ^^
    Join the club mede emo n_n

    IOk zat S.O. Bio te maken komen er van die jongens langs het raam gaan ze met hun handen er tegen aan staan en kijk hoor je zo: ''Jongens hier zit een emo!'' ''Jongens kom eens kijken!'' ''Een emo man!'' zie je nog meer van die jongens zo tegen het raam: ''Hee ja verdomt gewoon een emo!'' ''Emo!!! Emooooo!'' zo grappig!


    I do not hook up.

    IK HEB JOUW NOOIT VERLATEN !!

    WHAA waarom zeg jij dat (huil)
    *snijt nu in haar nek*

    whaa die pijn !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    IOk zat S.O. Bio te maken komen er van die jongens langs het raam gaan ze met hun handen er tegen aan staan en kijk hoor je zo: ''Jongens hier zit een emo!'' ''Jongens kom eens kijken!'' ''Een emo man!'' zie je nog meer van die jongens zo tegen het raam: ''Hee ja verdomt gewoon een emo!'' ''Emo!!! Emooooo!'' zo grappig!


    o_o

    mr ff mijn emo geval sijn

    DE PIJN DE HEERLIJKE PIJN
    *Rukt der hart uit lichaam*
    *houd hem vast *
    *haktdoor midde*
    *geeft een deel aan raquel en ander deel aan annelies*


    We can only learn to love by loving.